סערה בקואליציה

דרעי טרק לנתניהו בזעם: אתה רוצה בחירות

במהלך דיון על אופן ההצבעה על ההצעה להקמת וועדה לחקירת ניגודי העניינים של שופטי בית המשפט העליון, טרק השר דרעי את הטלפון לראש הממשלה: "פוגע באמון" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
אריה דרעי ובנימין נתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי טרק את הטלפון לראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך שיחת וועידה שהתקיימה הצהריים (רביעי) בה דנו על אופן ההצבעה של הקואליציה סביב הכוונה להקים וועדת חקירה לשופטים להם יש ניגוד עניינים.

"אתה פוגע באמון שלי מול אנשי כחול לבן ומוביל אותנו לבחירות", צוטט דרעי בשיחה עם נתניהו.

מדובר בשיחה טלפונית שהתקיימה הצהריים, שעה קודם ההצבעה במליאת הכנסת. בשיחה נטלו חלק יו"ר הכנסת יריב לוין, יו"ר הקואליציה מיקי זוהר ויו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני.

השיחה התקיימה לאחר הודעת הליכוד כי המפלגה תצביע בעד הקמת הוועדה - הצעתו של בצלאל סמוטריץ ממפלגת ימינה.

ראשי המפלגות החרדיות דרעי וגפני ניסו לשכנע את נתניהו לרדת מהעץ ולהתנגד להצעה. לאחר שנתניהו התבצר בעמדתו אמר דרעי: "אתה פוגע באמון שלנו מול כחול לבן, תגיד מפורשות שאתה רוצה בחירות" - וטרק את הטלפון.

רק אתמול התבטא דרעי ואמר: "אסור לנו ללכת לבחירות רביעיות כעת. פשוט אסור לנו. ההיסטוריה לא תסלח לנו על כך אם נעז ללכת לבחירות נוכח המשבר הקשה. אנו חייבים לעבוד ביחד. לא יסלחו לנו אם נלך לבחירות במשבר קשה כל כך עם מאות אלפי מובטלים. אני קורא לעצמי, לראש הממשלה, לראש הממשלה החלופי ולכולנו: אנחנו צריכים לטפל אך ורק במשבר הבריאותי והכלכלי. רק בזה. כי אחרת ילדנו, נכדנו והציבור כולו לא יסלח לנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר