קטע משעשע?

סערה ברשת: אמבולנס בתוך חתונה חרדית

הנהג נכנס עם האמבולנס לתוך החתונה, שם רקדו הנוכחים עם חליפות קורונה שהשיגו מבית חולים • הסרטון פורסם ברשת ועורר סערה, ובמד"א מסרו כי "הוא טופל • צפו (חרדים)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: רץ ברשת)

ביממה האחרונה פורסם סרטון ברשת, שעורר סערה וגרר תגובות נזעמות ברשת. בסרטון, נראה נהג המכניס אמבולנס של מד"א לתוך חתונה חרדית.

הנהג, העובד בארגון, הסיע את האמבולנס לתוך רחבת הריקודים, תוך שהוא מסיע אנשים שאינם קשורים למד"א - דבר העומד בניגוד להנחיות.

בסרטון ניתן לראות את הנהג וחבריו פותחים בריקוד, כאשר הם לבושים בחליפות מגן אותם השיגו מבית חולים בעיר בה נערכה החתונה.

כאמור, תיעוד האירוע הפך ויראלי ברשת, וגרר תגובות רבות של גולשים שלא הבינו במה מדובר, ומדוע בחרו לשמח בדרך יצירתית זו את החתן והכלה.

בתגובה לסרטון נמסר כי "מד"א רואה את המקרה בחומרה. יודגש כי מלבד נהג האמבולנס, כל האנשים בסרטון אינם קשורים כלל למד"א ובגדי המיגון שלהם נלקחו מתקן רפואי במרכז הארץ שאף הוא אינו קשור למד"א".

"יש לציין כי המתנדב, נהג האמבולנס לא היה במהלך משמרת ולא היה בו צורך מבצעי באותה העת. יחד עם זאת הוא פעל באופן שאינו תואם לערכי מד"א וטופל משמעתית".

• סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר