התבטאות חריפה

האדמו"ר מויז'ניץ: "אם ישמרו שבת נראה ישועה בנוגע לוירוס"

האדמו"ר מויז'ניץ התבטא נגד אלו המבקשים לסגור את מוסדות החינוך, התריע מפני הכלים הטכנולוגיים וקרא לשמור שבת, תוך הצהרה כי "נראה ישועה גדולה בווירוס" (חסידים)

שימי שפר | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: דוד זר)

האדמו"ר מויז'ניץ יצא היום (רביעי) בחריפות נגד כוונת הרשויות ומשרד הבריאות לסגור מוסדות חינוך בשל התפשטות נגיף הקורונה.

בדברים שאמר לחסידיו לאחר תפילת שחרית סיפר הרבי כי הורה לשליחיו שיושבים עם השלטונות שלא להסכים בשום פנים ואופן לסגירת ישיבות, תלמודי תורה וכוללים.

"הם עשו לנו טובה וסגרו את בתי התיאטראות שלהם, ועתה הם ביקשו להחליט שיש לסגור ישיבות וחיידרים, אין להם שום השגה והבנה במעלת התורה הקדושה, ואין הם מבינים את נחיצותה, וממילא אין אנו יכולים לנהוג לפי הבנתם".

עוד אמר האדמו"ר כי הוא מתפלא על ראשי ערים שונות בישראל המבקשים לחדש את התחבורה הציבורית בשבתות, למרות שידוע לכולם שלפני כשלושים שנה הפסידה חברת אל-על מיליוני שקלים עד אשר גם הם הבינו את חשיבותה של השבת והפסיקו לחלל אותה.

לסיום אמר הרבי כי על השלטונות שמזדרזים בימים אלו לעשות הגבלות שונות על האזרחים לדאוג ולהשגיח על כך שלא יחללו שבת ושהסטטוס קוו הקיים מזה שנים רבות ימשיך להישמר.

"כמעט בטוח אני שאם השבת תישמר מבואה ועד צאתה, לכל הפחות במקומות ציבוריים, נראה כולנו ישועה גדולה בכל מה שקשור לווירוס".

הרבי אף עורר את חסידיו בנוגע לשימוש בטכנולוגיה ובדברים שמוציאים את ראשו של היהודי מענייני עבודת ה', וקרא להתחזק בנושאים אלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר