לא מפתיע

ח"כ זוהר: להערכתי הממשלה לא תחזיק מעמד

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, לא מסתיר את חוסר האחדות בממשלה האחדות ומעריך כי הממשלה לא תחזיק מעמד: "מה שמחזיק את הממשלה זה רק משבר הקורונה" (חדשות, בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו וגנץ בכנסת (צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן)

יו"ר הקואליציה, ח"כ מיקי זוהר, לא מסתיר את חוסר האחדות בממשלה האחדות ומצהיר כי להערכתו הממשלה לא תחזיק מעמד: "מה שמחזיק את הממשלה זה רק משבר הקורונה".

"מה שמחזיק את הממשלה הזאת זה אך ורק משבר הקורונה. אם לא היינו בגל שני, יש מצב שלא היתה כזאת ממשלה". הפתרון, מבחינתו, פשוט: "כחול לבן צריכים לשנות את הגישה", אמר זוהר בראיון ל'ישראל היום'.

שנשאל האם להערכתו הממשלה תחזיק מעמד, השיב: "להערכתי לא, אבל אני עדיין אופטימי ששני הצדדים יתעשתו כדי לייצב את הממשלה".

נתניהו נגד גנץ בעניין הסיפוח (ערוץ הכנסת)

ח"כ זוהר התייחס ליועמ"ש, אביחי מנדלבליט: "אם נתניהו היה מקבל החלטה לפטר אותו, מישהו היה מופתע? אבל הוא לא מקבל החלטה כזאת, לא משום שהוא לא יכול, אלא משום שהוא לא רוצה שיגידו שהוא מפטר את מנדלבליט בגלל הדברים הלא סבירים והלא הוגנים שהיועמ"ש עשה לו. התנהלותו כלפי ראש הממשלה מחפירה".

כצפוי, יו"ר הקואליציה תמך בבני משפחת נתניהו ואמר: "המשפחה הפכה להיות מטרה. אנשים זיהו שאתה יכול להגיד על ביבי כל מה שאתה רוצה, אבל כשאתה רוצה לפגוע לו בבטן הרכה - זה לפגוע לו במשפחה, איפה שהכי כואב לו.

"התקשורת הולכת על זה בכל הכוח. זו רדיפה אובססיבית. כשאני רואה את הבן של נתניהו, יאיר, מתבטא איך שהוא מתבטא, אני מבין שזה בגלל שהלכו על הראש שלו, לא עזבו אותו לרגע, אז הוא החליט להשיב מלחמה. זכותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר