"התחושות קשות"

הסגר על ביתר עילית: תושבים לא יכלו לצאת לעבודה

יממה לאחר כניסתו לתוקף של הסגר על ביתר עילית, נאלצו מאות תושבים, שביקשו לצאת מהעיר לצורכי עבודה, לשוב על עקבותיהם - למרות שהחזיקו באישורים הנדרשים (אקטואליה)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: רבקה א.)

יממה לאחר כניסתו לתוקף של הסגר על העיר ביתר עילית, נאלצו הבוקר (חמישי) מאות תושבים שביקשו לצאת מהעיר לצורכי עבודה לשוב על עקבותיהם בשל התעקשות השוטרים שלא לאפשר את יציאתם מהעיר, גם לבעלי אישורי עבודה חיוניים.

רבקה, תושבת העיר, שעובדת במוסד רווחה ונחשבת עובדת חיונית מספרת ל'כיכר השבת': "הגעתי לתחנה בשעה 06:30 בבוקר לאחר שנאמר לנו בחברת קווים כי התחבורה הציבורית פועלת כרגיל, וכשהגענו ליציאה מהעיר הורידו את כולנו מהאוטובוסים, מבלי הבחנה בין אלו שיש להם אישור, בעוד נהגים ברכבים פרטיים יצאו כמעט ללא הפרעה".

עוד היא מספרת: "עמדנו מאות אנשים בכניסה לעיר ללא מענה וניסינו לעצור טרמפים, היו גם אנשים שפרצו לאוטובוסים ועלו בכוח, לאחר שהבינו שהנהגים יוצאים ליעדיהם כשהם ריקים מנוסעים, אך חלק גדול מהאנשים נאלצו לחזור לביתם ולהפסיד יום עבודה".

"התחושות שלנו קשות", אומרת רבקה, "יש כאן חוסר הגיון וחוסר הגינות בהתנהלות מצד המשטרה שהדבר היחיד שהיא יודעת לומר שאלו הם ההנחיות ושנחייג למוקד 110".

מוישי, תושב העיר שהיה בדרכו לעבודה מספר ל'כיכר השבת' כי גם הוא נאלץ לרדת מהאוטובוס בדרכו לעבודה, ולאחר שיצא מהעיר בצורה רגלית כדי לנסות לעצור טרמפ לירושלים הגיעו לפתע שוטרים וקראו לכל מי שעמד בצומת לחזור חזרה לתוך העיר.

"השוטרים התנהגו בצורה לא יפה וצעקו על התושבים שבסך הכול רצו לצאת לעבוד, ולא ברור מדוע אף אחד מהם לא טרח אפילו לבדוק את נושא האישורים", אומר מוישי.

יצויין כי לאחר לחצים כבדים שהפעילו נציגים בעירייה, מתאפשרת כעת היציאה מהעיר לבעלי אישורים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר