"ככה לא ננצח"

העונש של פינדרוס לראש המועצה שתהה על כניסת נשים מביתר עילית לישובו

ראש מועצת אפרת עודד רביבי לא הבין את הטלת הסגר על ביתר עילית בעוד נשים חרדיות ממשיכות להגיע לישובו. בתגובה, הודיע לו ח"כ פינדרוס כי לא ייפגש עמו בשנה הקרובה (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
נשים חרדיות תחת סגר. אילוסטרציה (צילום: Flash90)

עימות פרץ בין ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) לראש מועצת אפרת עודד רביבי, לאחר שזה הביע את פליאתו מכך שהותר לנשים מביתר עילית לבוא לעבודתן בשאר היישובים בגוש עציון, למרות הסגר על העיר בשל תחלואת הקורונה.

בפוסט שפרסם רביבי בפייסבוק, הוא כתב בין היתר: "זה היה אחד הימים היותר מתסכלים; למרות שעל העיר ביתר הוטלו מגבלות, רח"ל (רשות החירום הלאומית) נתנה למועצה אזורית גוש עציון אישור להכניס מחר את כל העובדות המתגוררות בביתר ועובדות בגוש עציון".

"חייב לציין", הוסיף ראש העיר הדתי לאומי, "שהופתעתי משיקול הדעת שהופעל, שכן להבנתי החלטה זו מרוקנת מתוכן את ההחלטה להטיל מגבלות על העיר ביתר. בהפתעתי שיתפתי את ידידי ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין, וחלקנו את התסכול מחוסר הסנכרון בין הגופים השונים".

תושבי ביתר ביציאה מהעיר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בשיחה עם אחד האישים הבכירים ברח"ל שיתפתי, כי בנסיבות שנוצרו, בהן מאות עובדים יוצאים מהעיר ביתר, אינני רואה כל הצדקה בהטלת הסגר על העיר, וביקשתי אישור להעסיק את עובדות אפרת המתגוררות בביתר".

רביבי הוסיף: "לצערי, נעניתי בשלילה. במהלך היום עשינו מאמץ גדול בכדי להבטיח שמחר מערכת החינוך תיפתח כרגיל - גם ללא העובדות מביתר. אם נמשיך להתנהג באופן הזה, אין סיכוי שננצח את הקורונה".

ח"כ פינדרוס (צילום: כיכר השבת)

בתגובה, ח"כ יצחק פינדרוס (יהדות התורה) שכיהן בעבר כראש עיריית ביתר עילית, שיגר מכתב זועם לראש מועצת אפרת, שנפתח כך: "קיבלתי את עמדתך ודאגתך הכנה לבריאותם של תושבי אפרת, במניעת כניסתן לעירך של עובדות מביתר עילית".

"אשר על כן, ומתוך דאגה כנה לבריאותך ומרצוני לשמור עליה... כתושב העיר ביתר עילית במשך 17 שנה - אני מקבל על עצמי בלי נדר שלא להיפגש עמך בשנה הקרובה ולא להשתתף באירוע או במפגש בו תהיה נוכח", הודיע הח"כ החרדי.

רביבי מצידו לא נותר חייב, והגיב לפינדרוס בעקיצה: "‏הפוליטיקאים הפכו את המאבק בקורונה למאבק פוליטי. כבוד ח"כ פינדרוס, להזכירך: 1. אני לא הטלתי מגבלות על אף עיר בישראל. 2. באפרת אין ועדת קבלה ואנו לא מונעים מתושבי ביתר להיכנס. 3. אתה והם מוזמנים לבוא".

רביבי (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
מכתבו של חבר הכנסת

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר