הסתיים בנס

אם ובתה כמעט ונרצחו בשוד רכבן בשומרון

רעולי פנים פלסטינים חטפו רכב מאם ובתה בצומת דותן חרמש. במהלך השוד ירו הפלסטינים באוויר וכיוונו את הנשקים על האם והבת, שרוססו גם בגז מדמיע. השודדים נמלטו (צבא)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

רעולי פנים פלסטינים חטפו רכב מאם ובתה בצומת דותן חרמש. במהלך השוד ירו הפלסטינים באוויר ועל פי הטענות אף ניסו לירות לעבר האם ובתה, אולם ככל הנראה נתקלו במעצור בנשק.

השניים נמלטו לכיוון יעבד ובינתיים לא נתפסו על ידי כוחות הביטחון.

"אני ואמי חזרנו מהעבודה ושהגענו לצומת טי לכיוון חרמש, כשעצרנו את הרכב כדי לתת זכות קדימה נתקע בנו רכב מאחור. לקחתי ימינה לשוליים, אימא שלי ירדה מהרכב כדי לראות את המכה. הרכב שנתקע בנו גם נעצר והנהג ירד מהרכב ועשה כאילו הוא מתעניין במכה ואז הוא בא לכיווני, הייתי עדיין ברכב, הוא ריסס עליי גז מדמיע משך אותי מהאוטו. אחריו הגיע משהו עם רובה ירה באוויר וכיוון גם עלינו את הנשק. הם צעקו עלינו בערבית והעיפו אותנו משם. שנינו נפגענו מהגז מדמיע שרוסס עלינו והמתנו במקום עד שהגיעו כוחות הצבא", תיארה האישה שרכבה נשדד.

יוסי דגן

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, מתריע מפני אוזלת היד מול הרשות הפלסטינית המביאה לפשע שהיה בקלות יכול להידרדר לאירוע חבלני ואומר: "האירוע הזה הוא תוצאה נוספת של הסרת המחסומים. בשם ההגנה על שגרת החיים של ערביי יו"ש, פוגעים בחיי הישראלים המתגוררים במקום. באם ובתה. באם לא היו מסירים את המחסומים המפגעים לא היו יכולים להימלט לכיוון יעבד ועל כן גם לא היו מבצעים את השוד הזה מלכתחילה".

"אנחנו למודי ניסיון לצערנו. אירוע כזה יכול בקלות להתדרדר לאירוע חבלני. גם הטבח במשפחת פוגל החל משוד. אני קורא לכוחות הביטחון ולראש הממשלה להתעשת ולהחזיר את המחסומים. בכדי למנוע את האירועים החבלניים הללו", אמר דגן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר