"משמח אלוקים"

הברכה של הגר"מ מאזוז לעמי מימון • וידאו

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', שיגר ברכה מיוחדת לתלמידו עמי מימון, שדרן רדיו 'קול ברמה', שחלה בקורונה: "'ברח דודי' ראשי תיבות: 'ברוך רופא חולים'" (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: אתר הישיבה כסא רחמים)

הגאון רבי מאיר מאזוז, ראש ישיבת 'כסא רחמים', שיגר ברכה מיוחדת לתלמידו עמי מימון, שדרן רדיו 'קול ברמה' שחלה בנגיף הקורונה.

במהלך שיעורו השבועי אמש (מוצאי שבת) אמר הרב מאזוז: "אנחנו אומרים ברכת רופא חולים לידידנו משמח אלוקים ואנשים רבי עמי מימון, הוא הולך לכל מיני מקומות ומשמח ומרקיד - לא מרקד אלא מרקיד אחרים ועושה להם פיוטים".

"'ברח דודי' ראשי תיבות: 'ברוך רופא חולים'", הוסיף הרב, "צריך לברוח מהקורונה ולהקפיד לשים מסכה".

ל'כיכר השבת' נודע, כי בימים האחרונים מצבו של מימון השתפר, הוא שוהה באשפוז ביתי וחזר לשדר ברדיו את תוכניתו 'חידודון' מאולפן מיוחד שהוקם בביתו.

לפני כשבועיים התראיין עמי מימון ל'כיכר השבת' וסיפר על מצבו הרפואי: "אני מרגיש זוועת עולם. לא נושם. משתעל כמו כלב. חום גבוה. כאבים כל הגוף. כמו שתיקח חבל ותחנוק אותי קבוע. מי שמבלבל את המוח 'שאין קורונה' שילך לישון. ואני עדין במיטה. תפסיקו לזלזל. אין יום אין לילה. אין תנוחה. לעמוד, לשבת, לקום, לשכב, אין. כל האמיצים למיניהם, אני הקטן אומר: 'היזהרו בדבריכם'".

כזכור, כפי שדווח ב'כיכר השבת', עמי מימון מהשדרנים הבכירים בתחנת הרדיו 'קול ברמה' והעורך שלו דניאל סימן טוב אובחנו כחולים בנגיף הקורונה.

לפני כחודש ערך מימון בתחנת הרדיו מסיבת פרידה לעורך התוכנית שלו 'חידודון' - דניאל סימן טוב שהחליט לפרוש אחרי מספר שנים בתפקיד. במסיבה השתתפו חלק מעובדי הרדיו, שנאלצו להיכנס לבידוד מניעתי בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר