אכיפה סלקטיבית

ח"כ אליהו חסיד מאיים: "יהיה פה כאוס - אנשים לא ילכו להיבדק"

ח"כ אליהו חסיד (יהדות התורה) יצא הבוקר (ראשון) נגד המשטרה בשל האכיפה הסלקטיבית מול המגזר החרדי. תקף ואיים כי "יהיה כאן כאוס, ואנשים לא ילכו להיבדק" (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ כנסת)

ח"כ אליהו חסיד (יהדות התורה) יצא הבוקר (ראשון) נגד המשטרה בשל האכיפה הסלקטיבית מול המגזר החרדי. תקף ואיים כי "יהיה כאן כאוס, ואנשים לא ילכו להיבדק".

בדבריו, אמר ח"כ חסיד: "הסגרים שהטילו על אזורים מסוימים ללא להביא להם את המידע. להטיל סגר על בית שמש ולא ברעננה שם יש את אותם מספרים. אנשים לא ראו את המספרים, איבדנו את אמון הציבור זה יביא לכאוס מוחלט אנשים לא ילכו להיבדק.

"המשטרה במקום להתנהג ביד רחמנית התנהגה בברוטליות ובצורה לא מכבדת ולא בונה אמון בין הציבור למשטרה".

חסיד הוסיף ותקף: "יש פה בעיה שלא מביאים לציבור את המידע מדוע עושים סגר כאן ולמה לא עושים סגר שם. שמפנים למלונית פותרים את הבעיה, אבל פיתרון המלוניות לא קיים.

"תחבורה ציבורית, זה אחד הציבורים שמתמש הכי הרבה בתח"צ. אני בבניין של 12 דיירים, אין רכב. נשים לא נהוגות בציבור החרדי כמעט, גם הרבה גברים. פרופסור סדצקי אמרה שאחד ממקומות ההידבקות זה בתחבורה ציבורית, כל בן אדם שיושב על מקום עליו ישב קודם אדם אחר.

"חשבו על רעיון להביא חיטוי לתחבורה ציבורית זה מגזר ממושמע לחוקים ולמנהיגים. היו יושבים עם המנהיגים היו שומעים פיתרונות. היו שומעים מהמנהיגים איך צריך לנהוג עם משפחה שיש בה תחלואה. כל מגזר חרדי ערבי או מגזר אחר יש לו את התנהגות שלו. המנהיגים יודעים את הפיתרונות. אבל להכיל סגר זה הכי קל אי אפשר לסגור 45 אלף איש בגלל 100 נפשות שהיה אפשר לפנות אותם למלונית".

בסיום דבריו אמר: "אנחנו חייבים לצאת לציבור לשמוע את הציבור זה זמן קשה לכולם. לא זמן להכיל סגר, אלא לשמוע את הציבור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר