"אכיפה בררנית"

צפו: פינדרוס הגיש תלונה במח"ש עם הנפגעים החרדים

יו"ר סיעת יהדות התורה הגיע עם עורכי דין ונפגעים חרדים להגיש תלונה במח"ש נגד השוטרים האלימים כלפי חרדים • "הם יתנו על כך את הדין", אמר פינדרוס ל'כיכר השבת' (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ יצחק פינדרוס, הגיע בשעות אחר הצהריים (ראשון) בליווי כמה מנפגעי האלימות המשטרתית במגזר החרדי בחודש האחרון למח"ש יחד עם מספר עורכי דין, כדי להגיש תלונה נגד השוטרים האלימים.

כזכור, בשבוע שעבר הקים פינדרוס את המוקד נגד אכיפה בררנית, בהובלתם של מספר משפטנים בהם עו"ד ד"ר יחיאל וינרוט, עו"ד יוסי ויצמן המשנה לראש לשכת עורכי הדין ועו"ד משה מורגנשטרן חבר מועצת העיר בני ברק ועוה"ד של 'דגל התורה'. כ

עת, ריכזה הלשכה לפניות הציבור את התלונות הבולטות הראשונות בנושא אלימות ופנתה למח"ש, כדי למצות את הדין עם הבריונים.

ח"כ פינדרוס מסר ל'כיכר השבת' לאחר סיום התהליך: "כחלק מהפעילות לעצור את האכיפה הבררנית הגענו לכאן למח"ש עם כמה מתלוננים - כדי לדאוג שהשוטרים שפועלים שלא כדין יתנו את הדין על כך. אנחנו נמשיך לעקוב יחד עם המשפטנים".

עורכי הדין שמלווים את התלונה אמרו ביציאה ממח"ש: "הפעילות למניעת אכיפה בררנית יצאה לדרך, בין היתר בהגשת תלונה למח"ש נגד השוטרים שפעלו שלא כדין".

"לצד זאת, בכוונתנו לנקוט צעדים נוספים לבלימת כל תופעה מקוממת של אפליה או מעשים בלתי מידתיים שמקומם לא יכירם במדינת חוק מתוקנת".

עורכי הדין הוסיפו, "אנחנו נעקוב אחרי התנהלות מח"ש ונוודא שהתלונות שהוגשו היום מטופלות במלוא הרצינות ובדחיפות המירבית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר