אחרי בעלזא ובויז'ניץ

שר הבריאות יגיע לנתניה ויבקר במעונו של הרבי מצאנז

לאחר ששר הבריאות יולי אדלשטיין, הגיע לבקר במעונם של גדו"י - האדמו"רים מבעלזא וויז'ניץ, צפוי אדלשטיין, להגיע מחר אל מעונו של הרבי מצאנז בנתניה, ולהסביר על הסכנה (ארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
אדלשטיין (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר שביקר בבתיהם של גדולי ישראל בהם האדמו"רים מבעלזא וויז'ניץ, צפוי שר הבריאות יולי אדלשטיין לבקר מחר (שלישי), במעונו של האדמו"ר מצאנז בעיר נתניה.

ל'כיכר השבת' נודע כי הביקור יתקיים במתכונת מצומצמת וסגורה, וכי בנוסף צפוי השר אדלשטיין לבקר בבית החולים לנידאו, ובחמ"ל הקורונה המיוחד שהוקם בעיר, זאת על מנת לעקוב מקרוב אחר הפעילות בכל מה שקשור לנגיף הקורונה.

כזכור, בשבועות האחרונים ביקר השר אדלשטיין במעונו של האדמו"ר מבעלזא, שם שוחחו השניים אודות החשיבות בשמירה על ההנחיות, וגם במעונו של הרבי מויז'ניץ בבני ברק, במטרה להבהיר את הפעולות שנעשות במשרד הבריאות בכל מה שקשור לנגיף.

אדלשטיין, בראיון ל'כיכר'

יצוין, כי בראיון לתוכנית 'סוגרים שבוע', ב'כיכר השבת', ציין אדלשטיין, את חשיבות הקשר עם הציבור החרדי, וציין כי במשרד הבריאות עושים את כלל המאמצים על מנת לחזק את הקשר עם הרבנים על מנת למנוע מנגיף הקורונה להמשיך ולהתפשט בקרב החרדים, מה שמסביר את סיבת הביקור הצפוי מחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר