השקר נחשף

צפו: השוטר לא הופל - וכלום לא נלקח ממנו

סערת השוטר ומכשיר הקשר, תיעוד חדש מההפגנות במוצ"ש, בי-ם, מראה כי השוטר הכה את החרדי - ללא כל סיבה, מה שסותר לגמרי את הטענות שהעלה השוטר בדו"ח שנתן (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
השוטר והחרדי (צילום: ע"פ סעיף 27א)

במוצאי השבת האחרונה, במהלך הפגנה נגד הסגר שהוטל על השכונות החרדיות בירושלים, ניגש צעיר חרדי לאחד השוטרים שהוצבו במקום, ותהה: "למה אין לך מסכה", השוטר בתגובה, הכניס לו אגרוף, וטען בדו"ח הפעולה, כי החרדי ניסה לחטוף לו את מכשיר הקשר.

כזכור, השוטר הלם בראשו של החרדי בשם יצחק בעוצמה רבה, שאף הותירה סימן נפיחות בולט במצחו. לאחר מכן, ככל הנראה לאחר שהבינו שהסתבך, ניגשו חבריו של השוטר לצעיר אותו היכה, ועצרו אותו בכוח כשלטענתם הוא ניסה לגנוב ממנו את מכשיר הקשר.

בדיון שנערך אתמול (ראשון) במשטרה על התקיפה, אמר נציג המשטרה שלפי דו"ח הפעולה של השוטר שעצר אותו, עולה כי הייתה דחיפה שדחפו את השוטר הפילו אותו על הרצפה והמשיב ניסה לחטוף את מכשיר הקשר שלו.
מה שגרם לטענת המשטרה, לאותו שוטר על מנת להדוף את התקיפה להכות אותו בפנים עם מכשיר הקשר, כמו כן לאחר מכן שהוא זיהה את המשיב עומד שם, לאחר כמה דקות, הוא ניגש אליו והודיע לו שהוא עצור.
בתיעוד החדש, נראה השוטר, שהוא מחליט לתת אגרופים ליצחק, מבלי שהוא ניסה לחטוף לו את מכשיר הקשר, מה שכמובן סותר את מה שאמר נציג המשטרה בדיון שהתקיים בבית המשפט.
כזכור, במשטרת ישראל הודיעו כי השוטר הועבר לעת עתה מתפקידו בו הוא בא במגע עם הציבור, ומהמחלקה לחקירות שוטרים נמסר כי היא "חקרה שוטר יס"מ המשרת בירושלים בחשד לתקיפה במהלך הפגנה אתמול בשכונת רוממה בעיר, כאשר על פי החשד הוא תקף מפגינים לא סיבה הנראית לעין".כעת כאמור מגיש יצחק ב., המותקף, תלונה רשמית ומפורטת במשרדי מח"ש שבהר חוצבים בירושלים. יצוין, כי במח"ש קיבלו היום, את התיעוד הנחשף לראשונה ב'כיכר השבת'.
סערת השוטר והאגרוף ב'כיכר השבת'>>>

אתר כיכר השבת פועל להגנת ושמירת זכויות יוצרים, ועושה מאמצים לאתר את בעלי הזכויות על תמונות וסרטונים. בהתאם לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007, אם נפגעה זכותך בתמונה או סרטון שבבעלותך,הנך מוזמן לפנות להנהלת האתר באמצעות הדוא''ל desk@kikar.co.il.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר