"בושה וחרפה"

סמוטריץ' טוב לחרדים? צפו בפינדרוס זועם

לאחר הדיווח ב'כיכר' כי קומץ תושבים מגוש עציון הטיל חרם על העובדות המתגוררות בביתר, עלה פינדרוס לדוכן הכנסת, וזעק נגד הפוליטיקאים הדת"ליים שלא מיהרו לגנות (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פינדרוס נואם (תמונה: Hadas Parush/Flash90, וידאו: ערוץ הכנסת)

לאחר הדיווח הבוקר (שני) ב'כיכר השבת' כי קומץ תושבים מגוש עציון הטיל חרם על העובדות המתגוררות בביתר, עלה פינדרוס לדוכן במליאת הכנסת, וזעק בזעם כנגד הפוליטיקאים הדתיים לאומיים שלא מיהרו לגנות.

בנאום שנשא במליאת הכנסת, תקף פינדרוס בחריפות את ראש מועצת אפרת עודד רביבי, שסירב לאפשר לעובדות המועצה המתגוררות בביתר להגיע לעבודה בשל הסגר. חבר הכנסת אף האשים את רביבי, כי התלונן על רשות החירום הלאומית שאישרה את העסקתן של העובדות החרדיות מביתר בגוש עציון.

"בשבוע שעבר נחשפתי לאירוע שזעזע אותי. היה סגר בביתר עילית, יש עובדות מביתר שיוצאות למועצות אזוריות שכנות. חלק מהעובדות העובדות במועצת גוש עציון".

"ראש המועצה", הוסיף פינדרוס, "הוציא בקשה לרשות החירום הלאומית לעובדות חיוניות, לקח לו בדיוק 2 דקות, קיבל תשובה והעסקת עובדות אושרה. ראש המועצה השכן שלו מאפרת צעק למה רשות החירום הלאומית נותנת אישורים כאלה, אני לא רוצה את עובדות ביתר אצלי במועצה. צר לי שאנשי ימינה לא נמצאים כאן".

"בנט וסמוטריץ'' רצו לבקר בביתר עילית, תלכו לשכן שלכם שם למעלה שהתלונן למה נותנים אישורים לעובדות חיוניות לצאת מהבית. בושה וחרפה", סיים פינדרוס בזעם.

בנוסף, פינדרוס שיגר מכתב מפורט לשלמה נאמן, בו חיזק אותו על דאגתו למען תושבות העיר ביתר.

המכתב של פינדרוס

"בערנותך למצוקת העובדות מהעיר ביתר הנתונות בימים אלו לסטיגמה שלילית כפולה – גם חרדיות וגם ''מצורעות'', בשל הסגר על העיר, הפכת לדוגמה חיה לדברי שלמה המלך 'טוב שכן טוב מאחר רחוק'.

יו"ר סיעת יהדות התורה אף שוחח בהמשך ממושכות עם ראש מועצת גוש עציון ועודד אותנו להמשיך לדאוג לעובדות החרדיות מביתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר