מתגעגעים?

העליה בתחלואה: נתניהו ייפגש עם משה בר סימן טוב

מתגעגעים למנכ"ל הקודם? בעקבות העלייה המדאיגה בתחלואה בישראל, נתניהו, קבע מחר, דיון מיוחד. בדיון ישתתף גם מנכ"ל משרד הבריאות היוצא, משה בר סימן טוב (בריאות)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בר סימן טוב ונתניהו (צילום: הדס פרוש ולע"מ)

מתגעגעים למנכ"ל הקודם? בעקבות העלייה המדאיגה בתחלואה בישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו, קבע מחר (שלישי), דיון מיוחד בנושא, בדיון ישתתף גם מנכ"ל משרד הבריאות היוצא, משה בר סימן טוב.

לפי הדיווח ב'חדשות 12', בר סימן טוב, המזוהה עם ניהול של משבר הקורונה בגל הראשון, ישמש כיועץ מיוחד בדיון, ביחד עם יועצים חיצוניים נוספים, יחד עם צמרת משרד האוצר והבריאות, ביניהם שר האוצר ושר הבריאות, כמו גם צמרת המטה לביטחון לאומי.

הדיון המיוחד יתמקד בעיקר בהיבט הבריאותי של משבר הקורונה, אבל גם בהשלכות הכלכליות של המשבר – זאת על רקע המחאה הנרחבת של העצמאים בימים האחרונים.

המשתתפים ידונו בין היתר, בשאלה האם ניתן להטיל מגבלות נוספות על הציבור מבלי לפגוע בכלכלה בצורה דרמטית מדי, לאור ההבנה שנדרשים צעדים שהם מעבר להגבלות שהוכרזו עד כה לאור נתוני התחלואה הגבוהים מאוד בשבועות האחרונים.

מוקדם יותר היום מנכ"ל משרד הבריאות חזי לוי התייחס לעלייה בתחלואה ואמר כי הוא "מודאג מאד מהעלייה במספר החולים". "אני מדבר אליכם כרופא – ולכן אני מבקש לשמור על ההוראות, זו ערבות הדדית אחד כלפי השני".

חזי לוי, מוקדם יותר היום

"כולנו צריכים לעטות מסיכות, משום שמי שלא עושה זאת מסכן אחד את השני בהדבקה. אני לא חושב שמבינים עד כמה חמורה העלייה בתחלואה, אך יחד ובערבות הדדית נוכל להוריד את המספרים ולחיות בצל הקורונה בצורה הנכונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר