אפליה בררנית?

ח"כ יעקב אשר לבסי בת ה-13: "המגמה השתנתה בזכותך"

ח"כ יעקב אשר, נפגש עם הילדה החרדית בת ה-13 שעוכבה בירושלים לאחר שנתפסה ללא מסכה: "יצאו הנחיות במחוזות המשטרה להוריד רגל מגז האכיפה ולהתמקד בהסברה" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ אשר, האב ובסי (צילום: ללא קרדיט)

יו"ר ועדת החוקה, ח"כ יעקב אשר, נפגש אמש (שני) עם הילדה החרדית בת ה-13 שעוכבה בירושלים לאחר שנתפסה ללא מסכה: "יצאו הנחיות במחוזות המשטרה להוריד רגל מגז האכיפה ולהתמקד בהסברה".

הילדה בסי הגיעה יחד עם אביה, יהושע גטר, כדי להודות על הדיון שקיים ח"כ אשר בוועדה בעקבות התיעוד, שעסק בנושא "התנהלות המשטרה ואופי אכיפת חוקי הקורונה אל מול קטינים ואוכלוסיות מיוחדות".

כזכור, בדיון שהתקיים בוועדת החוקה הופיע האבא יהושע שסיפר על המקרה הקשה ועל הטראומה שחוותה הילדה. הדיון היה נוקב ועסק בנהלי המשטרה בעניין המסיכות ובאלימות שוטרים בכלל. ל

אחר הדיון שלח יו"ר הוועדה ח"כ אשר את מסמך סיכום החלטות הוועדה לשר לביטחון פנים אמיר אוחנה ולמ"מ המפכ"ל ניצב מוטי כהן, כשהדרישה העיקרית הייתה הקמת גוף תיאום בין המשטרה והציבור החרדי, שבו יכהנו קצינים בדימוס מהציבור החרדי.

"איימו שיקחו אותה לתחנה"; האבא מדבר

בעקבות כך, נערכה שיחה של השר אוחנה עם ראשי המפלגות החרדיות בה הודיע השר כי הוא ממנה את ניצב בדימוס אריק יקואל למתאם השר לבטחון פנים אוחנה והמשטרה בציבור החרדי, שיסייע בהדרכת השוטרים ובמניעת מקרי אלימות מעין אלה שחווינו בתקופה האחרונה.

ח"כ אשר אמר: "כל מי שצפה בתיעוד הקשה הצטמרר, בוודאי זו לא הייתה חוייה קלה בשבילך, למרות הכאב בכך שבזכותך הצלחנו לעשות כמה שינויים לטובה.

"מגלגלין זכות על ידי זכאי, ובעקבות המקרה שלך הצלחנו להביא לשינויים מהירים בנהלי המשטרה, מיד לאחר הדיון בוועדה יצאו הנחיות במחוזות המשטרה השונים להוריד רגל מגז האכיפה ולהתמקד בהסברה, השר לבטחון פנים אוחנה מיהר למנות נציג חרדי שיסייע למשטרה מול הציבור החרדי, השר רוצה לעשות שינוי בכל מה שקשור לאלימות שוטרים, זה לא יהיה קל אבל המגמה השתנתה והרבה מאוד בזכותך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר