עונה ג'

קובי אריאלי מצטרף ל'שטיסל': "מאוד מרוגש"

איש התקשורת קובי אריאלי, ישחק בעונה השלישית של הסדרה 'שטיסל' - שצילומיה החלו אמש. בשיחה עם 'כיכר' הוא מספר: "אני מאוד מרוגש, התפקיד צנוע אבל מעניין" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
אריאלי בצילומי הסדרה, אמש (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של קובי אריאלי)

איש התקשורת והסטנדאפיסט קובי אריאלי, ישחק בעונה השלישית של הסדרה 'שטיסל' העוסקת בסיפורים מהעולם החרדי, ביצירתם של אורי אלון ויהונתן אינדורסקי.

אמש (שני) החלו הצילומים לסדרה המצליחה באחד הריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומגבלות הקורונה.

ל'כיכר השבת' נודע כי בשבוע שעבר צוות הפקה של הסדרה הגיעה לעיר בני ברק כדי לרכוש שלל פריטים וסממנים חרדיים לכוכבי הסדרה, בין היתר: פלאפונים כשרים באחת מחנויות הסלולר בעיר.

מדביקים פאות (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של קובי אריאלי)

אריאלי ישחק בסדרה בלוק חרדי לכל דבר: חולצה לבנה, חליפה ומגבעת ואפילו פאות שהודבקו במיוחד מאחורי אוזניו. בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו הוא כתב: "חג אמיתי עבורי היום. אני גאה להיות חלק מהדבר המופלא והחד פעמי, סדרת העל שטיסל. בעבר תרמתי מעט בכתיבה ובעונה זו - טוב. אתם כבר תראו".

במהלך הצילומים (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של קובי אריאלי)

"אז בהצלחה לאורך כל הצילומים ותודה לכם על התפקיד ועל הסדרה, חברי הגאונים (וישפות ה' ברכה ושלום על ראש הגר"ש שטיסל שליט"א. אני בכלל לא יכול להסביר את ההתרגשות שבלשחק לצד דובל'ה גליקמן בתפקידו האדיר הזה)", סיים אריאלי.

קובי אריאלי מסר ל'כיכר השבת': "אני מאוד מרוגש, התפקיד צנוע אבל מעניין, וכל שביכולתי לספר זה שנועדתי אתמול עם ר' שלום שטיסל וניתן להיווכח בגודל האחריות המוטלת עליו לקראת עונה ג' שתהיה בעז"ה מוצלחת במיוחד".

במהלך הצילומים (צילום: מתוך חשבון האינסטגרם של קובי אריאלי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר