התפללו

חרדי בן 44 במצב קשה; "די לזלזל בקורונה"

עד לפני ימים ספורים הוא היה בשיא כוחו, אך עכשיו שוכב ראש הכולל במחלקת קורונה במצב קשה, למרות שאין לו מחלות רקע, לאחר שנדבק בנגיף. "אנא! רק תפילות" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בכניסה ל'שערי צדק'. אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

אברך בן 44, תושב בית שמש, מאושפז במצב קשה בבית החולים שערי צדק, לאחר שנדבק בקורונה. חברו אומר ל'כיכר השבת': "אם מישהו עוד לא הבין ועדיין מזלזל, אז הנה הוא פה הנגיף המסוכן".

הכל החל לפני כשבוע וחצי, כשהרב נפתלי, תלמיד חכם, ראש 'כולל' ואב לשבעה ילדים, חש ברע. אלא שמסיבות בירוקרטיות שונות הוא נאלץ לחכות כמה וכמה ימים עד שקיבל הפניה לבדיקה.

גם אז, התאריך לעריכת הבדיקה נקבע לו לשבוע לאחר מכן, ליום רביעי הקרוב (מחר). רק כשחום הגוף זינק באופן משמעותי, הוקדמה לו הבדיקה במהירות, ובאו אליו הביתה לשם כך בערב שבת.

התוצאות, שהגיעו ביום ראשון, הורו שהוא יצא חיובי לנגיף, ובמקביל הסטורציה (שיעור חמצן בדם) שלו ירדה ברמה מסוכנת, ובשל כך הוא הובהל לבית החולים, שם אושפז במחלקת הקורונה.

מצבו הרפואי של ר' נפתלי, נכון לעכשיו, כולל דלקת ריאות חריפה בשני הצדדים - דלקת שנגרמה בעקבות הקורונה - הסטורציה שלו עדיין מאוד נמוכה ובעייתית, הוא עם חום גבוה ומחובר לחמצן.

"אין לרפואה יותר מדי מה לעשות במצב כזה", אומר ל'כיכר השבת' אחד מקרובי המשפחה. "אנחנו פשוט יושבים ומחכים שהגוף שלו יתגבר על זה, תוך כדי תפילות מעומק הלב".

הגר"א וייס בדברים מזעזעים על הנגיף (ללא קרדיט)

אחד מחבריו הטובים מוסיף: "אם מישהו עוד לא הבין, ועדיין מעז לזלזל בהנחיות, אז הנה הוא פה הנגיף המסוכן, כמו בגל הראשון".

"זה בא עלינו בהפתעה, כי אין לו שום מחלות רקע. קשה לנו לעכל שככה שוכב האיש היקר הזה, שחוץ מהכולל המוכר שבראשותו, מוסר הרבה שנים שיעור בדף היומי, עם מתיקות כזו ומכל הנשמה - כמו שרק הוא יודע", אומר החבר.

שמו של החולה, לתפילה: נפתלי בן דבורה, לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר