טעות מביכה

פרקליטת המחבלים, עו"ד לאה צמל עוכבה לשווא: "חייבת בבידוד"

עורכת הדין השנויה במחלוקת, שיצצגה כמה מהמפגינים במחאה האלימה מול מעון ראש הממשלה, עוכבה בכניסה לבית משפט בעקבות טעות כי היה עליה להיות בבידוד (בארץ)

(צילום: מסך, מתוך הטוויטר של אהרן רבינוביץ)

עו"ד לאה צמל, השנויה במחלוקת בשל העובדה שהיא מייצגת מחבלים, עוכבה היום (רביעי) לשווא בכניסה לבית משפט השלום בירושלים, בנימוק כי היא צריכה להיות בבידוד.

צמל, מייצגת שניים מהעצורים בהפגנה האלימה אתמול מול מעון ראש הממשלה. השוטרים טענו כי היא נחשפה לחולה קורונה מאומת, וכי היא הפרה את הוראות הבידוד.

עורכת הדין טענה מנגד כי היא שהתה אומנם בדיון יחד עם סוהר שזוהה כנשא של הנגיף, אך היא לא הייתה בסמיכות של 2 מטר לידו, והייתה במקום פחות מרבע שעה.

למרות זאת, היא הכניסה את עצמה לבידוד למספר ימים עד אשר קיבלה תשובה שלילית מבדיקת הקורונה שערכה. גירסתה אומתה והיא שוחררה.

לפני כן, הספיק ח"כ בצלאל סמוטריץ' לכתוב בפייסבוק: "גברת עורכת הדין לאה צמל שהתה הלילה בתחנת המשטרה בייעוץ לכלל עצורי ההפגנה בבלפור אתמול, לאחר מכן הגברת החרוצה גם התייצבה הבוקר בבית המשפט - לצורך השתתפות בדיונים".

"רק מה? בבדיקה פשוטה נמצא כי היא מחוייבת בבידוד לאחר שנחשפה לחולה מאומת לפני מספר ימים... לא רק שהיא עזת פנים להפר את הבידוד, אלא בצורה מוצהרת - בתחנת משטרה ובבית משפט, כאשר היא מסכנת בהדבקה (במידה וייתגלה שגם היא נדבקה) עשרות אזרחים, שוטרים, סוהרי נחשון ושופטים - שבאו איתה במגע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר