"דמי מותר"

יאיר נתניהו פנה ליועמ"ש: "אני חושש לחיי"

בנו של ראש הממשלה פנה אל אביחי מנדלבליט בדרישה לפתוח בחקירה נגד האיומים הרבים המופנים כלפיו. "לא עובר יום מבלי שהוא נתון למתקפה חסרת תקדים של איומים" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: FLASH90)

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, פנה היום (רביעי) ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, באמצעות פרקליטו, בבקשה לפתוח בחקירה נגד הגורמים העומדים מאחורי ההסתה נגדו ברשת.

בפנייה שנשלחה על ידי עורך הדין עמית חדד, נכתב: "מזה תקופה ארוכה שמרשי סובל מבריונות רשת בצורה החריפה והחמורה ביותר שיש. לאורך כל אותה תקופה, מופנות כלפי מרשי ובני משפחתו אמירות נאצה חריפות הכוללות הסתה לאלימות,איחולי מוות, איומים לפגיעות פיזיות קשות ועוד ועוד".

"בשבועות האחרונים גדשה הסאה. הפרסומים ברשת האינטרנט הלכו והחריפו ולא עובר יום מבלי שמרשי נתון למתקפה חסרת תקדים של איומים והסתה. נוכח פרסומים חמורים אלה, מרשי ממש חושש לחייו וחש שדמו מותר".

פעיל השמאל חיים שדמי מאיים על נתניהו (מתוך הטוויטר של יאיר נתניהו)

"בנסיבות אלה, וכמי שעומד בראש מערכת אכיפת החוק, אני פונה אלייך בבקשה כי תנחה את הגורמים הרלוונטיים במשטרה ובמשרד המשפטים לחקור את העבריינים שעומדים מאחורי פרסומים אלה ופרסומים אחרים, כך שימוצה עימם הדין".

חדד הוסיף, "מלבד עוגמת הנפש הרבה אותה חווה מרשי, מדובר בפרסומים חמורים ביותר מהם עולה חשש אמיתי וכבד לשלומם ולגופם של מרשי ובני משפחתו. אנו סמוכים ובטוחים שתפעיל את כל הסמכויות העומדות לרשותך כדי למצות את הדין עם העבריינים, וכדי להגן על שלומם של מרשי ובני משפחתו"

יצוין כי בתקופה האחרונה הגיש ראש הממשלה בנימין נתניהו מספר פעמים תלונות למשטרה נגד אנשים שהסיתו ברשת נגדו. נגד אחד מהם אף הוגש כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר