האלימות נמשכת

ספג מכות משוטרים: "לא נתנו לחבוש כיפה"

בחור בן 17 השתתף אמש בהפגנה שהתקיימה בכניסה לביתר, שם נעצר באלימות על ידי כוחות המשטרה • ל'כיכר השבת' הוא מספר השפילו אותי בגלל שאני חרדי" • צפו (ארץ)

מתוך הסרטון (צילום: מאור כתובים)

בהפגנה שהתקיימה אתמול (שלישי) בכניסה לעיר ביתר עילית נגד הסגר על העיר, השתתף נער בן 17, שלטענתו עמד בצד, אך בכל זאת חטף מכות מהשוטרים על לא עוול בכפו.

הבחור מתגורר בבית הוריו בביתר עילית, השתתף במחאה שערכו כמה תושבים בכניסה לעיר, במחאה על הסגר שהטילה עליהם הממשלה.

התיעוד בו נראה הבחור מוכה ע"י שוטרים (מאור כתובים)

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספר הבחור, "השתתפתי בהפגנה בצורה מכובדת, ללא כל התגרות בשוטרים שהיו במקום. אך השוטרים החליטו להחטיף לי ללא כל סיבה".

"הם הרביצו לו עם מגאפון בפרצוף, נתנו לי מכות בצלעות, השכיבו אותו על הרצפה עם ברך בגרון, ולקחו אותי באזיקים מאחורי הגב לתחנת משטרה, תוך כדי השפלות והעלבות על כך שאני חרדי"

"מה שיותר חמור", מסביר הבחור בשיחה עם 'כיכר השבת', "זה שהשוטרים לא הסכימו לי לשים את הכיפה בחזרה על הראש וכל זה בגלל שרציתי לשתות ובלי הכיפה לא יכולתי לברך וממילא לא יכלתי לשתות".

הוא מוסיף, "עברתי עוד כמה דברים נוראיים, אך לבסוף ראו זה פלא, המשטרה קיבלה החלטה לשחרר אותי, בלי שלקחו ממני אפילו תעודת זהות, זה עשה רושם שהם היו מודעים לכך שהם הגזימו".

מה שעוד הרגיז את הבחור בהפגנה, הייתה העובדה, "שהיה ניכר שכל מי שנעצר ולא היה לבוש כחרדי הובל בצורה מכובדת לניידת, ומי שהיה לבוש כחרדי קיבל פיצוצים ומכות אכזריות".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "במהלך הפגנה שהתקיימה אתמול בעיר ביתר עילית, החלו המפגינים להפר את הסדר הציבורי, לחסום צירים ולהתפרע כשהם לא נשמעים להוראות השוטרים. מפקד המרחב כרז כי מדובר בהפגנה לא חוקית ובהמשך הורה על פיזור המפגינים בכוח סביר כחוק ע"י הדיפתם לאחור".

"צר לנו על ניסיונות חוזרים ונישנים לפגוע במרקם היחסים הטוב בין תושבי העיר רובם ככולם, לבין השוטרים בעיר.
בימים אלו שהמגיפה משתוללת ברחבי המדינה אנו חוזרים וקוראים לציבור להמשיך ולהקפיד במשנה תוקף על הוראות משרד הבריאות על מנת שאיש לא יפגע חלילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר