"נפרצים גבולות"

'העדה החרדית': מכשולות בנושא צניעות ב'מלונות קורונה'

בית הדין של 'העדה החרדית' בי-ם מתריע מפני מכשולות בנושא הצניעות בבתי המלון לחולי קורונה המיועדים לציבור החרדי: "לא לשלוח הצאצאים לבדם בלי פיקוח מתאים של הורה ומבוגר" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מלון שהוקדם לחולים חרדים (צילום מסך: מתוך 'פרימה מלונות' ביוטיוב)

במכתב רשמי של בד"צ 'העדה החרדית' שנחתם אמש (רביעי) מזהירים בבית הדין מפני בעיות צניעות במלונות החלמה לחולי קורונה, מלונות שהוקמו עבור החולים מהמגזר החרדי. בית הדין קורא להורים שלא לשלוח את הבחורים ללא השגחת הורה או מבוגר אחר.

תחת הכותרת: "הודעה לציבור להזהר ולהזהיר בענין מלוניות ההחלמה", נכתב: "אל שולחן הביד"צ הגיעו עדויות מאנשים מאנ"ש הי"ו השוהים במלוניות ההחלמה בימים אלו אשר לכאורה מותאמים לציבור החרדי ובכשרות, ואף על פי כן הם מעידים על כמה מכשולות בענייני צניעות וגדרי קדושה במקום, ואף גם בדברים שהם גדורים ומובנים מאליהם בבית ובמקומם הקבוע, שנפרצים בהם הגבולות".

חברי הבד"צ מזהירים: "גם משפחות ומבוגרים צריכים לשמור על גדרי הצניעות בכללות ובפרטות, ושלא להתרשל מן הגדרים הנהוגים בביתם בצניעות וההמנעות מסרטים וטכנולוגיה".

חברי 'העדה החרדית' קראו שלא לשלוח בחורים למלוניות - ללא השגחת מבוגר: "הננו בזה מן המודיעים להורים שלא לשלוח הצאצאים לבדם למלוניות בלי פיקוח מתאים של הורה ומבוגר אשם ישים עינא פקיחא על תהלוכות הצאצאים, ובאיזה דרך ועם איזה שותפים מגיעים לשם".

בסיום המכתב פונים חברי הבד"צ לאחראים על בתי המלון: "ואל האחראים אנו פונים לעשות גדרים ולהביא פיקוח מתאים מטעם אנשים חרדים מוסמכים ומקובלים בציבור החרדי שיעמדו על המשמר, כי אם לא כן יצטרכו לאסור את הפינוי למקומות כאלו.

"והקב"ה יצילינו מכל מיני חולי וכל מיני מדוה ברו"ג, על החולים שיתרפאו ועל הבריאים שיתמידו בבריאותם, וישראל נושע בה' תשועת עולמים בביאת גוא"צ והרמת קרן התורה וישראל בב"א".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר