לאור העלייה בתחלואה

השרים ידונו בשורת הגבלות נוספות, בהן: סגירת בתי כנסת

הגבלת התקהלות ל-10 אנשים; סגירת בתי כנסת, חופי הים, קייטנות, בריכות וחדרי הכושר, וכן סגירת מסעדות והפעלתן רק באמצעות משלוחים; אלו ההגבלות עליהן ידונו השרים לאור התחלואה (קורונה)

נתניהו, אמש (צילום: לע"מ)

לאור העלייה הנמשכת בתחלואה בנגיף ה'קורונה', כאשר שוב נשבר השיא ו-1,758 בני אדם אובחנו כנשאים של הנגיף - ביממה אחת, יתכנס הבוקר (חמישי) דיון על שורת הגבלות חדשות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו יכנס בשעה 11:30 את השרים וגורמי המקצוע להתייעצות חירום על הצעדים המגבילים המחמירים, כפי שהציעו משרד הבריאות והמועצה לביטחון לאומי.

בין היתר ידונו בהגבלת התקהלות ציבורית לעשרה אנשים בלבד, סגירת בתי הכנסת, חופי הים, הקייטנות ובתי הספר של החופש הגדול.

כמו כן ידונו בסגירת המכללות ומעבר ללימוד מקוון, סגירת בריכות, סטודיו וחדרי הכושר, סגירת המסעדות והפעלתן רק באמצעות משלוחים וצמצום של התחבורה הציבורית.

הצהרת ראש הממשלה ושר האוצר, אמש (צילום: לע"מ)

לאחר הדיון ובהתאם להחלטות שיתקבלו בו תכונס בשעות הערב הממשלה כדי לשאר את המגבלות החדשות.

נתניהו אמר אמש כי ביקש שיציגו לו צעדים - שבתוך 48 שעות יחלו לשטח את עקומת התחלואה. ראש הממשלה הוסיף ואמר כי "אנחנו עושים הכול כדי להימנע מסגר מלא", אך ציין כי לשם כך נדרש שיתוף פעולה מצד אזרחי ישראל.

נכון לעכשיו, כפי הנראה, השרים לא ידונו בהצעה לסגר בלילות ובסופי השבוע, צעד שיינקט במידה והיקף התחלואה ימשיך לעלות.

כפי שדווח מוקדם יותר, לפי נתוני משרד הבריאות, אתמול נרשם שיא חדש לאחר שהתגלו 1,758 נשאים חדשים של הנגיף. הבוקר, יש 24,118 חולים פעילים בישראל, 204 מהם במצב קשה מתוכם 56 מונשמים.

24,892 בדיקות קורונה נערכו אתמול ומעל 7% מהם קיבלו תוצאה חיובית. עד כה נפטרו מהנגיף 377 חולים.

מספר החולים החדשים בשבוע האחרון בריכוזים החרדיים: בני ברק - 768; ביתר - 496; בית שמש - 264; מודיעין עילית - 198; אלעד - 107; רכסים - 37; כפר חב"ד - 27; ירושלים - 1515.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר