קראון הייטס

החסיד החלים מהקורונה, נדבק - וחלה שוב

הרופאים בשכונת קראון הייטס מזהירים את החסידים שלא להגיע לשכונה, אחרי שאנשים שהגיעו ממדינות אדומות גרמו להדבקת אדם שכבר החלים מקורונה, וכעת חלה שוב (חרדים)

חסידי חב"ד בקראון הייטס. אילוסטרציה (צילום: Mendy Hechtman/FLASH90)

אנשים שהגיעו לשכונת קראון הייטס ממדינות אדומות, גרמו להדבקה של תושבים בשכונה בנגיף הקורונה - כך מתריעים הרופאים המקומיים במכתב שהפיצו.

מרפאת השכונה 'אגודת גדליה' ורופא השכונה ד"ר אלי רוזן עדכנו במכתב שהוציאו, כי בין היתר, אותם אנשים גם הדביקו מחדש אדם שכבר החלים מנגיף הקורונה - וכעת חולה שוב.

במכתב, שפורסם באתר col, הם כותבים כי "זה מדאיג מאוד. קשישים ופגיעים בקהילה מנסים לחדש את חיי השגרה ככל הניתן, והם סומכים עלינו שנשמור עליהם".

"כשאנשים מגיעים לקראון הייטס ממקומות בהם יש עלייה בממדי ההדבקה, ונמצאים בשלב המוקדם של מחלתם, ואז הם מבצעים פעילות שגרתית בקראון הייטס ובכך מסכנים את חייהם של הרגישים והפגיעים למחלה".

הרופאים הוסיפו במכתב שפורסם באתר חב"ד און ליין, כי "חשש זה אומת לאחרונה, על ידי לפחות מקרה אחד של הדבקה מחודשת, בו אדם שחלה כבר פעם אחת והבריא, 3 חודשים לאחר מכן הוא חלה שוב בקורונה".

לכן, רופאי השכונה מבקשים ומדגישים להמנע מאורחים לבקר בשכונה: "אנא בבקשה אל תבקרו בקראון הייטס, אלא אם כן יש צורך חיוני. אם אתם מוכרחים לחזור מ'מדינה חמה', אז החוק - שנתמך בידי הרופאים והרבנים - קובע שחייבים בידוד של 14 יום. משמעותו היא: לא להשתתף במניין, לא לבקר משפחה, לא לצאת לקניות, לא להשתתף בשמחות ולהשאר בבית בבידוד מלא".

"אנחנו יודעים שזה לא נוח, אך הוא נועד לבטחוננו, ונקווה שהזמן האפל הזה יהיה במהרה מאחורינו", מסכמים רופאי השכונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר