תמיכה מבני ברק

אברהם רובינשטיין לעובדים הסוציאליים: "מזדהה עם מאבקכם" • צפו

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין מתייצב לימין העובדים והעובדות הסוציאליים במאבקם על תנאי העסקתם ובסרטון מיוחד מחזק את ידם ומביע הזדהות עם מאבקם • צפו (חדשות)

אברהם רובינשטיין (צילום: ללא קרדיט)

ראש עיריית בני ברק אברהם רובינשטיין מתייצב לימין העובדים והעובדות הסוציאליים במאבקם על השכר הנמוך בו הן משתכרים ותנאי ההעסקה.

"אתם העובדים והעובדות הסוציאליות", אמר ראש העיר, "לוקחים את האנשים שנשענים עליכם, ומובילים ומובילות את אותם אנשים במשעול החיים, מהכא להתם ומהתם להכא, מנסים להקל על מצוקת החיים, לאורך השנים".

ראש העיר בני ברק הוסיף ואמר כי "אתם עובדים ועובדות קשה, אתם לא מתוגמלים כמו שצריך, ואני, יחד עם כל תושבי העיר מזדהה עם מאבקכם, ומאוד מאוד מקווה שמקבלי ההחלטות יקבלו את ההחלטות הנכונות, ונצא לדרך חדשה".

הבוקר, נמשכה השביתה של העובדים הסוציאליים ומאות עובדות סוציאליות הפגינו בעשרות צמתים ברחבי הארץ, בירושלים, רמת גן, אשקלון, סביון, אשדוד, חיפה, דימונה, וזאת במחאה על קריסת שירותי הרווחה, מגיפת האלימות, העומסים והשכר המביש.

במהלך ההפגנה בירושלים חסמו העובדות הסוציאליות את הרכבת הקלה ו-3 עובדות סוציאליות התעלפו כתוצאה מהחום הכבד.

יו"ר איגוד העובדות הסוציאליות ענבל חרמוני אמרה כי "אתמול הצגנו בפני פקידי האוצר את העומסים הכבדים בשירותים החברתיים ואת מגיפת האלימות. לא נסכים לתקציב מוגנות לשמונה חודשים בלבד - הגנה על עובדות סוציאליות זו לא נדבה. בשלב זה האוצר מתעקש לא לתקן את השכר הנמוך שלנו שגורם לעזיבת המקצוע ולעומס בלתי אפשרי שרק הולך וגובר.

״"אנחנו איגוד אחראי, ומודים לציבור המטופלים שתומך ומגבה את מאבקנו. נמשיך לנהל משא ומתן אחראי כאילו אין שביתה, ונמשיך במחאה ציבורית ושביתה כאילו אין מו"מ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר