במהלך השבת

ביתר: השוטרים באו לפקח בביה"כ - והותקפו

במהלך השבת, ערכה משטרת ישראל סיורים בבתי הכנסת בעיר, כדי לוודא ששומרים על ההוראות, בחלק מבתי הכנסת - הם הותקפו, המתפלל ל'כיכר': "הם פגעו לנו ברגשות" (בארץ)

שימי שפר | כיכר השבת |
הסגר בביתר עילית (צילום: Nati Shohat/Flash90)

יומיים אחרי הסרת הסגר על העיר: במהלך השבת, ערכה משטרת ישראל סיורים בבתי הכנסת בעיר ביתר עילית, כדי לוודא ששומרים על ההוראות, בחלק מבתי הכנסת - המתפללים החליטו לתקוף את השוטרים.

במהלך הסיור שערכו השוטרים, בליל שבת, ברחוב דרכי איש בעיר, נכנסו השוטרים גם לבית המדרש 'מתמידים', שם נתקלו השוטרים בהתנגדות נחרצת של אחד המתפללים שהחל לתקוף את השוטרים בצעקות, ולטענת אחד המתפללים ששהה במקום, המתפלל אף ניסה לחסום את דרכו של השוטר באמצעות שולחן.

אחד המתפללים אומר בשיחה עם 'כיכר השבת' כי "הכעס על השוטרים הוא בשל העובדה כי הם נכנסו להיכל בית המדרש בעיצומה של תפילת ליל שבת, מה שפגע לדבריו ברגשותיהם של חלק מהמתפללים".

עוד הוא מציין: "ההגעה של המשטרה גרמה לכך שמאות אנשים מבתי מדרש סמוכים התקהלו במקום לאחר שראו ארבעה ניידות משטרה, ללא כל סיבה מוצדקת".

הסגר בביתר (רבקה א.)

עד ראיה נוסף שהיה במקום מספר ל'כיכר השבת', כי "לאחר שהשוטרים יצאו מבית המדרש, ניגשו כמה מהמתפללים והתנצלו על התקרית, אך השוטר שהיה נסער הגיב ואמר כי הנושא יטופל יחד עם ראש העיר בתחילת השבוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר