פרסום ראשון

למרות הקפסולות: ישיבת חברון אוסרת על שהות בישיבה בבין הזמנים

בישיבת חברון, שם הקפידו הקפדה חמורה על כל הכללים תוך יישום מתווה הקפסולות, החליטו לשחרר את התלמידים לבין הזמנים מיד לאחר תשעה באב, ואסרו להישאר בישיבה (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: דאגה רבה שוררת בימים אלו בעולם הישיבות לקראת ימי בין הזמנים שיחולו בעוד פחות משבועיים, זאת בשל ההקפדה הגדולה למנוע יציאת תלמידים מהישיבה, מחשש שיידבקו וידביקו אחרים השוהים בקפסולות במתחם הישיבה.

ישיבות רבות עדיין תוהות בשלב זה כיצד ינהגו בימי בין הזמנים, חלקן צפויות להשאיר את התלמידים במתחם הישיבה, לצד הפעלת תוכניות לרגל ימי בין הזמנים, וחלקן לוקחות את הסיכון ומשחררות את הבחורים לביתם.

ל'כיכר השבת' נודע כי בישיבת חברון, שם הקפידו הקפדה חמורה על כל הכללים תוך יישום מתווה הקפסולות, מה שהוביל לכך שלא נמצא אף חולה בתוך הקפסולות, החליטו לשחרר את התלמידים לבין הזמנים מיד לאחר תשעה באב.

את 'זמן אלול' תתחיל הישיבה על פי 'מתווה הקפסולות' יחד עם התלמידים החדשים בני שיעור א', כאשר כל קפסולה תחולק ל-50 תלמידים.

בישיבה ניתנה הוראה לכל התלמידים לעזוב את מתחם הישיבה מיד לאחר תשעה באב, על מנת להכין את המתחם כולו לקפסולות החדשות.

בין הזמנים יימשך תשעה ימים מי' באב עד י"ט אב ולאחר מכן יהיו רשאים התלמידים לחזור לישיבה, כאשר בא' באלול יתחיל הזמן באופן רשמי.

בישיבה קראו לתלמידים שעוזבים את מתחם הישיבה ללבוש מסיכה, לשמור מרחק מאנשים וריחוק חברתי ולשמור על כל כללי משרד הבריאות. "שלא תגרם הדבקה לבני הישיבה, כל טעות תגרום שקפסולה שלמה תדבק", אמרו בישיבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר