תיעוד מתעדכן

הקיצוניים יצאו במחאה רגלית; "לא להפרת הסטטוס קוו"

300 מפגינים קיצוניים ממאה שערים, יצאו הערב במחאה רגלית מ'כיכר זופניק', על קדושת ירושלים ונגד פתיחת הקנאטרי ברמות בשבתות • "לא להפרת הסטטוס-קוו" (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ז בתמוז תש"פ | 19.07.20
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מחאת הקיצוניים: כ-300 קיצוניים, תושבי מאה שערים, יצאו הערב (ראשון) למחות על 'קדושת ירושלים'. המפגינים, יצאו מרחבת 'זופניק', ברחוב שטראוס בירושלים, כשהם צועדים לכיוון כיכר ספרא ובדרך חוסמים את הכבישים המובילים למקום, תוך ביצוע פרובוקציות.

המפגינים מספרים ל'כיכר השבת': "החלטנו למחות כנגד רמיסת השבת בעיר ירושלים, ובמיוחד על פתיחת הקאנטרי בשבתות בשכונת רמות בירושלים.

"אנו לא ניתן להפר את הסטטוס-קוו בירושלים ברגל גסה, ולכן ננקוט בכל האמצעים הדרושים, היום, על מנת למחות על חילול קדושת ירושלים".

מפגין אחר מספר ל'כיכר השבת': "כבר זמן רב לא יצאנו להפגנות, בשל הנגיף, אנחנו רואים את ההפגנות האלימות של החילוניים ואת תגובות המשטרה, יהיה מעניין לראות, את תגובת המשטרה להפגנה שלנו - החרדים. בהחלט אני יכול להגיד שהולך להיות הפגנה אלימה ביותר".

לתומו מסביר המפגין: "הגיעו פה חבר'ה עם דם חם, שכבר זמן לא היו בהפגנות והם מגיעים עם כל המרץ, במידה והמשטרה תתחיל לפעול באלימות, היא תקבל אלימות בחזרה"..

מהמשטרה נמסר סמוך לשעה 22:25 כי המפגינים עזבו את אזור בניין העירייה שם קיימו את מחאתם. רחוב שבטי ישראל נפתח לתנועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר