אחרי הפרידה מהמנהל הוותיק

זה הצוות החדש שילווה את הזמר מידד טסה

הזמר המצליח, מידד טסה, נפרד ממנהלו האישי איתו היה עוד מילדותו, אביעד גיל, לפני כמה חודשים, כעת הוא חובר לצוות מקצועי חדש שינהל את הפעילות המזיקלית שלו (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
מידד בחתונתו (צילום: יח"צ )

הזמר החסידי-מזרחי מידד טסה, שרק לאחרונה נחשף ב'כיכר השבת' כי יצא לדרך חדשה בניהולו, החל לגבש סביבו צוות מנצח.

ל'כיכר השבת' נודע כי, איש יחסי הציבור יוסי לחיאני מנכ"ל משרד 'lachyani's', החל לשמש כמנהל הניו מדיה של הזמר. על הניהול האישי באירועים הופקד בן דודו של טסה - יוחנן בן יחיאל.

עוד נודע ל'כיכר השבת', כי לאחר תשעה באב ישיק הזמר המצליח סינגל חדש בשם: 'בואו נעשה שמח'.

איש יחסי הציבור יוסי לחיאני מנכ"ל משרד 'lachyani's' מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "אין לי ספק שעם סיעתא דשמיא נצליח לעשות הרבה דברים טובים, אני שמח לעבוד עם מידד טסה שלאורך כל הדרך מובילה אותו יראת שמיים ועבודת השם".

מידד טסה ויוסי לחיאני (יח"צ)

הזמר מידד טסה מסר בתגובה ל'כיכר השבת': "אין ספק שישנה התרגשות גדולה לקראת תחילת הדרך המוזיקלית החדשה, שתכלול בתוכה שירים שכתבתי והלחנתי. כיף וזכות לעשות זאת יחד עם יוסי לחיאני, בטוחני שנקדש שם שמיים"

כזכור, לפני כחמישה חודשים חשף 'כיכר השבת', כי הזמר החסידי-מזרחי מידד טסה, ומנהלו אביעד גיל שליווה אותו יותר מעשור, החל מימיו הראשונים כזמר - הפסיקו לעבוד יחד. גיל נחשב לגורם משמעותי מאוד בקריירה ובהצלחה של טסה, שהביאה אותו לקדמת הבמה בעשור האחרון כ'ילד פלא' ועד עצם היום הזה כזמר בוגר.

רק לפני כשמונה חודשים התארחו, מידד טסה ואביעד גיל בתכנית 'המבקר' באולפני 'כיכר השבת' בהגשת עורך מדור המוזיקה נתנאל לייפר ונראו ביחסים טובים מתמיד, כשהם מרעיפים שבחים האחד על השני.

גורם בתעשיית המוזיקה ששוחח עם 'כיכר השבת' הגדיר את הפרידה של השניים כמהלך דרמטי מאוד בעולם המוזיקה: "צריך להבין שאביעד גידל את מידד בעולם המוזיקה מאז היותו ילד, הלך איתו יד ביד וליווה אותו לכל האירועים שעברו אך ורק דרכו. במונחים כלליים, זה כמו שהזמר הישראלי המצליח עומר אדם נפרד ממנהלו אסף אטדגי לפני מספר חודשים".

טסה שהחל את הקריירה כבר כ'ילד פלא' הופיע כל השנים כבחור ישיבה, כשהוא מקפיד במיוחד על חזותו כבן תורה והחליפה והמגבעת שלראשו הם מסמליו המסחריים.

מאחורי טסה אלבומים רבים עם להיטים שהצליחו בכל כלי התקשורת בישראל. מאז פרץ לעולם המוזיקה החרדית הוציא טסה כעשרה עשרה אלבומים ורבים משיריו הפכו ללהיטים שמושמעים בתדירות רבה בתחנות הרדיו.

בשנת 2010 החל טסה לשמש כזמר הבית של תנועת ש"ס - כאשר הופיע באירועים רבים של התנועה, בעיקר בערבי סליחות והתעוררות בחודש אלול.

לפני כשלוש שנים התחתן מידד טסה עם אליה סומך, בחתונה מתוקשרת וגדולה בהשתתפות בכירי תעשיית המוזיקה כשטסה עצמו עולה לבמה ומשמח את המוזמנים. לפני כחמישה חודשים נולד לבני הזוג בן זכר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר