דריכות

מחר: הכרעה בעתירה נגד לימודים בהפרדה; "בחברה החרדית יש המון גאונים"

בוועדה לביקורת המדינה שעסקה גם בנושא שילוב חרדים בתעסוקה אמר מנכ"ל חב' מלאנוקס כי "בחברה החרדית יש המון המון גאונים. הם יכולים להביא משכורות גבוהות" (בארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בג"ץ, אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

מחר (שלישי), צפוי הרכב מורחב של חמישה שופטים בבג"ץ להכריע באשר לעתירתם של מספר פרופסורים ומרצים באוניברסיטה, הדורשים לבטל את הלימודים בהפרדה הקיימים כיום במסלולים עבור מי שמוגדר חרדי.

בוועדה לביקורת המדינה שעסקה גם בנושא שילוב חרדים בתעסוקה יצא מנכ"ל חב' מלאנוקס, אייל וולדמן בדברים נוקבים על החובה לשלב את המגזר החרדי בכל תחומי התעסוקה ואמר: "בחברה החרדית יש המון המון גאונים. לא מזלזל בלימוד התורה שלהם, אבל צריך להביא את הגאונים יחד עם סיוע מהמדינה. הם יכולים להביא משכורות מעל 20 אלף שקל".

"אצלנו הנשים החרדיות משתלבות בתפקידים מובילים. הן חכמות מאין כמוהם. יש לנו מנהלות צוותות חרדיות ואצלנו דואגים שכל התנאים יתאימו לסביבה חרדית. החרדים הם כוח העובדה מעולה נאמן ומדהים ואנו מתגמלים אותם בצורה טובה והם עשו מאות אלפי דולרים אם לא מליונים מהמכירה של מלאנוקס".

ח"כ קלנר מהליכוד אף התייחס לבג"ץ מחר ואמר כי "מצב ההייטק בקורונה אינו מזהיר, ראשי החברות רוצים את ההשקעה בחרדים, אז שרק בגץ לא יהרוס".

יו"ר הוועדה, ח"כ עפר שלח אמר כי "ההסתכלות צריכה להיות בשלב הבלימה שבו אנחנו נמצאים, ולנצל את ההזדמנות כדי להכשיר אנשים מהאוכלוסייה החרדית והערבית. יש לנצל את הקושי בקורונה לתכנית הכשרות עשירה שתגדיל את כמות האנשים שמסוגלים לעבוד בתחום החדשנות וההייטק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר