נלחמים בקורונה

השר בני גנץ הודיע על חבילת סיוע לבני ברק

ראש הממשלה החליפי, שר הביטחון בני גנץ, שוחח היום עם ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, והודיע על חבילת סיוע להתמודדות במאבק בקורונה בדגש על פינוי חולים (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר הביטחון גנץ והרמטכ"ל כוכבי (צילום: אריאל חרמוני / משרד הביטחון)

שר הביטחון בני גנץ קיים היום (שני), מפגש זום עם ראש עיריית בני ברק, אברהם רובינשטיין, נציגים בכירים במשרד הביטחון, צה"ל ופיקוד העורף ואלוף (במיל') רוני נומה שפיקד על חמ"ל הקורונה בעיר. בשיחה השתתפה שרת התפוצות, ח"כ עומר ינקלביץ'.

במפגש סוכם על חבילת סיוע ייעודית לבני ברק, לעידוד ההסברה לציבור ופינוי תושבים למלוניות הקורונה. בין השאר סוכם כי יועבר תקציב הסברה ייעודי מוגדל המעודד יציאה של חולים למלוניות הקורונה, וכן יועמד מערך היסעים לשימוש העירייה.

שר הביטחון גנץ, הודה לראש העיר ולאלוף נומה על שיתוף הפעולה, ולבכירי מערכת הביטחון וצה"ל המלווים את העיר.

ראש עיריית בני ברק בראיון באולפן

לדבריו: "במלחמה בקורונה חייבים לנצח, אין ימין ואין שמאל, אין חילונים ואין חרדים. בגל הקודם אלוף נומה ביחד עם ראש העיר הביאו לחיבור משמעותי של יכולות הצבא לרשות המקומית, ואנחנו כאן בכדי לחזק אותו ולהילחם ביחד במגיפה".

חבילת הסיוע לבני ברק מצטרפת לחבילה דומה שקיבלה עיריית ביתר עילית. כזכור, גנץ שוחח בערב שבת עם ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, והצהיר כי בכוונתו לסייע לתושבים במאבק בנגיף הקורונה שהתפשט בעוצמה בעיר החרדית.

גנץ אמר במהלך השיחה: "אני מחזק אתכם ואת פיקוד העורף. כל דבר שאפשר אנחנו נשמח לסייע ככל הניתן. אנחנו צריכים לעבוד איתך ודרכך. צריך להגיע לציבור דרך הפעילות שלך. אנחנו נהיה לך לעזר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר