ערב ראש חודש

המשטרה תאכוף את הנחיות הבריאות במירון

לאחר שבימים האחרונים, הוראות הבריאות מופרות בציון הרשב"י במירון. המשטרה החליטה, לאכוף את ההוראות בחומרה, וזאת לאור ההמונים שצפוים לפקוד את הציון (חרדים)

שימי שפר | כיכר השבת |
ציון הרשב"י, בקורונה (צילום: דוד כהן - פלאש 90)

משטרת ישראל צפויה לאכוף את ההנחיות של משרד הבריאות בציון רבי שמעון בר יוחאי במירון, זאת לאחר שבימים האחרונים התרבו הדיווחים על התקהלויות המוניות בתוככי הציון.

ל'כיכר השבת' נודע, כי החל ממחר בבוקר צפויים שוטרים לסייר במקום במשך כל שעות היום על מנת לוודא שההנחיות במתחם הציון נשמרות.

כל זאת לאחר שבימים האחרונים התרבו הדיווחים והעדויות על כך שעשרות רבות של אנשים שוהים יחד בתוככי הציון, כאשר במוצאי שבת האחרונה אף נערכו ריקודים בתוך המערה ע"י קבוצת בחורים המשתייכים לקהילת 'קהל חסידי ירושלים', זאת על אף שביום שישי האחרון סמוך לכניסת השבת, סגרו אנשי האבטחה את מתחם הציון בשל אי היכולת לפקח על הציבור הרחב ששהה במירון בשבת.

בשבוע שעבר - ציון הרשב"י: הריהוט הוצא; מתפללים רק בקבוצות (דוד כהן)

יצוין כי מחר, ערב ראש חודש אב צפויים המונים להגיע ולהתפלל בקברי הצדיקים בכלל ובציון הרשב"י בפרט, ולאחר שנפוצו שמועות כי בכוונת המשטרה לסגור את מתחם הציון, מבהיר גורם במשטרה כי בשלב זה אין כוונה כזאת, והחל ממחר שוטרים יאכפו את השוהים במתחם הציון.

כזכור, בשבוע שעבר הוציאו אנשי האבטחה את הריהוט מתוך הציון, זאת כדי למנוע ממתפללים אפשרות להתעכב יתר על המידה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר