באולפן 'כיכר'

השר אמיר אוחנה: "שוטרים אלימים לא יישארו"

הש לביטחון פנים, אמיר אוחנה, מצהיר באולפן 'כיכר השבת' כי שוטרים שינהגו באלימות לא מוצדקת בהפגנות - לא יישארו בשירות המשטרה: "נעשה שינוי ברמה של המפקדים" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

הש לביטחון פנים, אמיר אוחנה, מצהיר באולפן 'כיכר השבת' כי שוטרים שינהגו באלימות לא מוצדקת בהפגנות - לא יישארו בשירות המשטרה: "נעשה שינוי ברמה של המפקדים". הראיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע'.

מניח שראית את סרטוני האלימות מהשבועות האחרונים מצד שוטרים כלפי אזרחים וילדים, מה אתה חושב על כך?

"קודם כל אני חושב שחלק מהתיעודים ממש צבטו לי את הלב, זה לא צריך להגיע לשם, אך יש לזכור שמתוך 30.000 קנסות שהמשטרה רשמה, הרוב המוחלט והמשמעותי עבר ללא תקלות, ולא ניתנו בערים חרדיות, וכאמור אלו שכן מצערים מאד ואף ננקטים צעדים נגד השוטרים גם בשטח וגם ע"י מח"ש שאני מצטער לומר שאין לי אמון בו".

האם אתה כשר לביטחון פנים יכול לומר לציבור החרדי שמהיום והלאה שוטרים שיתנהגו באלימות שאינה מוצדקת כלפי חרדים יטופלו בשטח?

"אני רוצה לומר שאין התחייבות שלא נראה סרטונים מהיום והלאה, משום שגם שוטרים טועים לפעמים, אבל אני כן יכול לומר שנעשה שינוי ברמה של המפקדים שיודעים לבצע את הצעדים בצורה מהירה על מנת ששוטרים כאלו לא יישארו בתפקידם, כפי שראינו שקרה עם השוטר שהכה מפגין בשכונת רוממה, רק כי שאל אותו היכן המסיכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר