בעקבות 'כיכר'

כך קופת חולים מאוחדת ביצעה את הבדיקות ב'כינר'

כאוס בדיקות הקורונה במלונית הקורונה - 'כינר' - הסתיים, קופת החולים מאוחדת שלחה הבוקר את הנציגים שלה, שיבצעו למבוטחים את הבדיקות (אקטואלי)

בדיקות הקורונה, היום (צילום: לעילא שיווק ואסטרטגיה דיגיטל)

המשפחות מרוצות: לאחר שאמש (שני), פורסמה ידיעה ב'כיכר השבת', על חוסר בבודקי קורונה, מטעם קופת חולים מאוחדת, היום, הקופה שלחה בודקים למלונית הקורונה בביתר.

בתחילת השבוע, ביום ראשון, משפחות רבות ששהו במלונית הקורונה, רצו לחזור לביתם לאחר שהות ארוכה במלונית. אלא שהם נדרשו לעבור בדיקה שתוכיח שהם שליליים לנגיף.

על פי הוראות משרד הבריאות, קופות החולים, מגיעים למלוניות ובודקים את חברי הקופה שלהם, כל קופה בודקת רק את שלה

קופת החולים מאוחדת, שלחה בודקים שלא התאימו למספר הנבדקים שהיו במקום (ככל הנראה בטעות), ונוצר כאוס מוחלט בבדיקות, מה שלא אפשר לרבים ממבוטחי הקופה - להיבדק.

הכתבה שפורסמה, אמש

אמש כאמור, פורסמה ב'כיכר השבת', הידיעה על כך, ובקופת חולים מאוחדת החליטו ליטול אחריות, ואכן, היום הם שלחו בודקים שווידאו שכולם יקבלו את השירות המגיע להם.

מי שביצע את הבדיקות, הוא עובד הקופה, ראובן ליכטנשטיין, שהגיע במסירות יחד עם בנו לבצע את כל הבדיקות, במסירות וביעילות, מתוך רוגע ושלווה.

יהודית סגל, משכונת בית וגן בירושלים, ששהתה במקום יחד עם משפחתה, מספרת ל'כיכר השבת': "הגענו עם שלושה ילדים שהיו שליליים, ביום ראשון היינו צריכים לבצע בדיקות לילדים, ירדנו לאולם שבו בוצעו הבדיקות ואכן היה בלאגן מטורף, אחרי שעמדנו בתור שעתיים הילדים קרסו ונרדמו ולא בדקו אותם".

"פניתי לעוזר מנכ"לית בשם יהודה, הבנתי שהיו פה עוד מבוטחים שפנו לגורמים נוספים ואכן הייתה הענות מדהימה, מאוחדת שלחו עוד דוגמים, הוסיפו ימים שבהם השוהים במלונית יוכלו להבדק וכו'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר