100 חולים פונו

אחרי פינוי החולים: איום הסגר ברמות - בוטל

האיום הממשי על הטלת סגר, בשכונה הגדולה בירושלים - רמות, הוסר לעת עתה, בשל פינוי החולים ועקב כך שתושבי השכונה החלו להישמר יותר, כך נודע ל'כיכר השבת' (אקטואלי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
שכונת רמות (צילום: באדיבות המצלם)

האיום הממשי על הטלת סגר, בשכונה הגדולה בירושלים - רמות, הוסר לעת עתה, בשל פינוי החולים ועקב כך שתושבי השכונה החלו להישמר יותר, כך נודע ל'כיכר השבת'.

ביום שלישי שעבר, פורסמה לראשונה ב'כיכר השבת', הידיעה על כך, שפיקוד העורף שוקל להטיל סגר על 60,000 תושבי שכונת רמות, בשל התחלואה העולה וגוברת בשכונה.

הרבנים במפגש עם פקע"ר בשבוע שעבר (צילומים: דובר צה"ל / ללא קרדיט)

הרבנים המקומיים יחד עם העסקנים, החליטו להילחם ככל הניתן, על מנת למנוע את הסגר על השכונה, בשיחה עם 'כיכר השבת', הם סיפרו: "צריך שהציבור יידע, שיש פה שני דברים עיקריים".

"קודם כל, 'רמות' בדרך לסגר 'דה פקטו', רק שהממשלה ופיקוד העורף נתנו 'סוג של צ'אנס' להוריד את רמת התחלואה, כדי שהשכונה לא תהיה 'אדומה', וזה על ידי לקיחת אחריות של רבני השכונה והנציגים, לפינוי החולים ל'מלוניות' ושמירה על הנחיות משרד הבריאות".

הפגישה עם פקע"ר בשבוע שעבר (צילומים: דובר צה"ל / ללא קרדיט)

אותם עסקנים, מספרים היום ל'כיכר השבת', כי "אכן, המהלך שנעשה מתברר כחכם, ונכון לעכשיו, הסגר הממשי שהיה אמור להיות לשכונה - הוסר וירד מהפרק".

"משבוע שעבר, נפתחו עוד 3 מלוניות עקב שיתו"פ עם החמ"ל ופונו למלוניות קרוב ל-100 איש בתוך מספר ימים. דרשנו מפיקוד העורף שיפעל שיהיו עמדות בדיקה בתוך השכונה לכלל הקופות".

"בנוסף, המינהל הקהילתי דאג למיפוי צרכים של משפחות חולים ומבודדים, הסברה ברחבי השכונה במוקדי ההדבקה.
והכל תוך כדי שיתוף מלא של רבני השכונה נציגי הרבנים ומינהל קהילתי מעלה רמות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר