משבר הקורונה

צפו: מה חושב השר יולי אדלשטיין על פרופ' רוני גמזו?

שר הבריאות יולי אדלשטיין סייר במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) והתייחס למינוי פרופ' רוני גמזו, שמונה הלילה ל"פרויקטור" לטיפול במגיפת הקורונה. צפו בווידאו (חדשות)

(צילום: גילי מייזלר )

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין סייר היום (חמישי) במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) והתייחס למינוי פרופ' רוני גמזו לפרויקטור לטיפול בקורונה.

"אני מאוד שמח שאחד כמו פרופ' גמזו יהיה לנו לעזר בכל מה שקשור במאבק בקורונה", אמר השר אדלשטיין. "אנחנו לוקחים את הטובים על מנת להשתלט על העקומה ולעשות כל מה שיכולים כדי להיאבק בנגיף הארור הזה".

שר הבריאות הוסיף כי "ברור לגמרי שלמערכת הבריאות יש הרבה מאוד משימות מעבר לקורונה ואנחנו רוצים לאפשר למערכת להמשיך לפעול.

"אנחנו שמחים שאחרי עשרות שנים של הרעבת המערכת הבאנו בשורה של 400 רופאים,2000 אחיות ו-700 אנשי מקצועות פרא רופאיים וכוח עזר, כולי תקווה שזה הישג ראשון אך רחוק מלהיות אחרון כי ברור לכולכם שהצרכים מרובים".

השר אדלשטיין חנך מיון נשים ומיון מילדותי יחד עם מנהלת בית החולים, ד"ר אוסנת לבציון-קורח, שציינה כי "מחלקת המיון המיילדותי ומיון הנשים, יחד עם מחלקת היולדות וחדרי הלידה שלנו, הן מהמחלקות הפעילות ביותר בישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר