הפגינו גם בקיסריה

כ-4,000 מפגינים סמוך למעון רה"מ בירושלים

אלפי בני אדם, מפגינים בשעה זו בירושלים, מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור. מוקדם יותר היום, המפגינים מחו מול ביתו של נתניהו בקיסריה ובגשרים ברחבי הארץ. צפו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
המפגינים, סמוך לבלפור (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אלפי מפגינים, מוחים בשעה זו (מוצ"ש), נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, סמוך למעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים. המפגינים דורשים מנתניהו להתפטר.

המחאה המאורגנת בעיקר ע"י אנשי הדגלים השחורים (שלכאורה הם אנשי שמאל), ומרוכזת בעיקר בירושלים, אך לא רק. חלק מהמפגינים, מוחים מול ביתו של נתניהו בקיסריה.

מוקדם יותר היום, בעיצומה של שבת קודש, יצאו המפגינים למחות במספר גשרים ברחבי הארץ, כשהם נושאים שלטי מחאה בגנותו של נתניהו וממשלתו.

במשטרת ישראל מוסרים: "כי הם השלימו את הערכות לקראת המחאות המתוכננות להתקיים הערב ברחבי הארץ. מאות שוטרים יתפרסו במוקדים השונים ויהיו ערוכים במספר מעגלי אבטחה וסדר לקראת המחאות הצפויות, בין היתר, בגן צ'ארלס קלור בת"א, בסמוך למעון רוה"מ בירושלים ובעיר קיסריה".

"בעקבות המחאות השונות", מוסיפים במשטרה "יתכנו חסימות ושינויים בהסדרי התנועה באזורי המחאות ובסמוך אליהן. מומלץ לציבור הנהגים להתעדכן במהלך הערב אודות החסימות והשינויים הצפויים בהסדרי התנועה".

"המשטרה תפעל לאפשר לכל אדם את חופש הביטוי והמחאה כחוק. לצד זאת, המשימות המרכזיות של השוטרים הן: לשמור על הסדר הציבורי, לשמור על שלום הציבור ובטחונו בתוך ההפגנות ומחוצה להן, לפעול נגד אלימות מכל סוג שהיא, לוודא את קיומן של התקנות לשעת חירום וצו בריאות העם ככל שניתן ולהכווין את התנועה בהתאם לצורך".

עוד אומרים במשטרה: "כי במסגרת ההיערכות למחאות, המשטרה נערכה ואף קבעה תנאים לקיום המחאות באופן מוסדר, כך שישמר הסדר הציבורי ותתקיים הקפדה של ההוראות השונות למניעת התפשטות נגיף הקורונה. יחד עם זאת נוכח העובדה שמספר מחאות בתקופה האחרונה זלגו להפרות סדר והתפרעויות אלימות, המשטרה נערכת עם כוחות ואמצעים גם לכך".

"אנו קוראים לציבור המשתתפים במחאות, להישמע להוראות השוטרים, לשמור על המחאה נקייה מאלימות וכן להקפיד על קיום החוק והתקנות, ובפרט עטיית מסיכות פנים בכל מהלך המחאה".

בתנועת הדגלים השחורים, מסרו לכלי התקשורת: "הערב הוא מסר חד וברור לנאשם בנימין נתניהו שזמנו תם. השבוע קיבלנו הוכחה על מה זה שלטון נתניהו - החלשת הכנסת והדמוקרטיה, דיכוי המחאה, הסתה נגד חלקים נרחבים מהעם, התעסקות בענייניו הפליליים ומסע שקרים בלתי נגמר".
הכישלון המוחלט בטיפול בקורונה הוא של נתניהו ולאזרחי המדינה מגיע ראש ממשלה שעסוק מבוקר עד ערב בעצירת המגיפה ושיקום הכלכלה, ולא נאשם שעסוק בעצמו".

בוגי יעלון אמר: "גנץ ואשכנזי,אתם עוקבים אחר המתרחש? נכנסתם תחת הנאשם למען האחדות, הפיוס, כדי למנוע מלחמת אחים? אתם שותפים לממשלה שראשה מסית ומשסה, ומוסתיו החלו להשתולל ברחובות; אתם שותפים לממשלה בה השר לביטחון נתניהו דוחק במשטרה לפעול בכח לדיכוי ההפגנות.לא תוכלו להגיד 'ידינו לא שפכו את הדם הזה'".

יו"ר הרשימה המשותפת ח״כ איימן עודה מההפגנה מול משכן ראש הממשלה אמר: "הגענו להפגנה בבלפור עם פעילים ערבים ויהודים שדורשים יחד שלום, שוויון, וצדק חברתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר