התקפה חסרת תקדים

בנימין נתניהו נגד 'ערוץ 12': מנסים להוריד אותי מהשלטון

בהודעה חריפה וחריגה, שהוציא הערב ראש הממשלה נתניהו, הוא תקף את 'חדשות 12', וטען כי הם חברו לארגוני שמאל אנרכיסטים, שביחד מנסים להפיל את שלטון הימין (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ראיון של נתניהו בחברת 'חדשות 12')

בצל ההפגנות הנערכות סביב בתיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה ובירושלים, החליט האחרון לתקוף הערב (מוצ"ש) את 'חדשות 12' וטען כי הם זרוע התעמולה שמנסה להוריד אותו מהשלטון.

בהודעה החריגה שהוציא ראש הממשלה הוא כתב כך: "ערוץ 12 הפך לזרוע תעמולה חסרת בושה של השמאל האנרכיסטי להפיל את ממשלת הימין והעומד בראשה".

"מדי ערב", טוען נתניהו, "הם פותחים את שידורי התעמולה שלהם עם דיווחים חיים 'דרמטיים' על מספרים מנופחים של מפגינים ומציגים את זה כאילו מדובר בעשרות אלפים או במאות של אלפים.".

מההפגנה הערב, בבלפור (חיים גולדברג)

עוד הוסיף נתניהו לתקוף: "חדשות 12 עושים שמניות באוויר כדי לתדלק את ההפגנות הפוליטיות שמאורגנות וממומנות ע"י ארגוני השמאל. פייק ניוז על סטרואידים. כמעט כל התכניות, הכתבות והפרשנויות מגויסות לתעמולה בולשביקית חסרת רסן נגד ראש הממשלה."

בנוסף, ראש הממשלה טוען שיש דברים שלא מקבלים את הבמה הראויה ב'חדשות 12': "כמובן הם אפילו לא אומרים מילה אחת על האיומים המפורשים לרצוח את ראש הממשלה ומשפחתו. בושה בושה בושה."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר