מהומה במירון. צפו

עשרות צעירים ניסו להיכנס לקבר הרשב"י - ונהדפו

מראות לא נעימים נצפו אחר הצהרים בפתח אתרא קדישא מירון, כאשר כוחות שיטור ואבטחה מנעו מעשרות צעירים את הכניסה למקום, בשל הגבלות הקורונה האוסרות התקהלות • צפו (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
המהומה, היום (ללא קרדיט)

בשעות אחר הצהרים (ראשון) פרצה מהומה גדולה בכניסה לקברו של רבי שמעון בר יוחאי שבמירון, כאשר רבים ניסו להיכנס לאתר אך נתקלו בהתנגדות משטרתית עיקשת.

מדובר, כך נודע ל'כיכר השבת', בעשרות צעירים שחזרו מצפת, בה שהו כדי לעלות לקברו של האר"י הקדוש ביום ההילולא שלו החל היום, ובדרכם חזור לאזור המרכז, עברו דרך אתרא קדישא מירון.

כזכור, לפני כשבועיים החליטה הממשלה על הגבלות חדשות, בשל סכנת הקורונה המתפשטת, ובהן איסור התקהלות של יותר מעשרה במקום סגור או יותר מעשרים במקום פתוח.

בשל כך, נתקלו הצעירים החרדים בבואם להיכנס לקבר הרשב"י ובנו, במאבטחים ובכוחות שיטור שמנעו מהם מלחדור למבנה הציון. ובמקום פרצה מהומה גדולה.

באחד מרגעי השיא, ובעוד מילות גנאי והקנטות נישאו באוויר, נסגרו שערי המקום בפני המבקשים להתפלל, כאשר אחד מהם לא מתאפק ומתיז מים על הסוגרים.

כזכור, אמש פרצה מהומה סביב מקווה האר"י בצפת, כאשר עשרות פרצו למקום דרך החלונות, לא שעות להפצרותיו של רב העיר רבי שמואל אליהו וגירשו בצעקות "מויסר" את נציג בתי העלמין וההקדש המקומי.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר