"עם ישראל במיטבו"

במלונית ה'קורונה' בי-ם: חרדים ערכו בר מצווה לנער הדתי

הראל חן, נער דתי מפתח תקווה, השוהה עם משפחתו ב'מלונית קורונה' בירושלים, זכה לבר-מצווה מיוחדת, בסיוע האורחים החרדים • אביו ל'כיכר': "אין מספיק איך להודות; עם ישראל במיטבו" (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
חגיגת בר המצווה המרגשת (צילום: סטודיו לפילאטיס וכושר רמות ירושלים)

הראל חן מפתח תקווה, השוהה עם משפחתו במלונית הקורונה 'דן' (הייאט) בירושלים, לא ידע איך יחגוג את יומו הגדול, יום בר המצווה. מספר חרדים השוהים במקום, החליטו לארגן לו אמש (ראשון) מסיבת בר מצווה בלתי נשכחת.

במלון 'דן' בירושלים השוכן סמוך להר הצופים, סמוך ונראה למקום המקדש, נפתחה מלונית החלמה לחולי קורונה, ובמלון מתארחים אחד לצד השני, חרדים, דתיים וחילונים.

לחתן בר המצווה מהציבור הדתי, היה עצוב שהוא צריך לחגוג בר מצווה בצורה מצומצמת במלונית הקורונה, אך כאמור מספר חרדים ששהו במקום החליטו לעשות לו חגיגה מיוחדת.

אבי חן, אביו של הנער מספר ל'כיכר השבת': "לפני כחודש נדבקנו בקורונה, עברנו תקופה לא פשוטה של כמעט חודש בבית, ביום רביעי האחרון פינו אותנו למלונית דן ירושלים ובכל הזמן הזה עננת בר המצווה שמתקרב מרחפת מעל ראש כולנו, הילד נכנס לעצבות כשהבין שבר מצווה כבר לא תהיה לו".

"לאחר ששוחחתי עם כמה יהודים טובים, שהחליטו לא לוותר ולשמח את חתן הבר-מצווה, המורל שלו התחיל קצת לעלות
כי כל הזמן חשבנו על סעודת מצווה עם עשרה אנשים", מספר האב.

"בחלומות הכי וורודים", מוסיף האבא בהתרגשות, "לא חשבנו על בר מצווה עם 500 מוזמנים, זיקוקים, כיבוד עשיר, אוכלוסיה מגוונת מכל החסידויות והזרמים ביהדות, ששיתפו פעולה רק כדי לשמח את בני ביום שמחתו".

לסיום, האבא מדבר על החרדים שהכיר במלון וארגנו את בר המצווה ואומר: "אין מספיק מילים כדי להודות על כל מה שעשו בשבילנו אנשים שרק עכשיו הכירו אותנו, היה פעיל של לב לאחים בשם חיים שלקח על עצמו את כל הקטע של הארגון".

"פשוט עם ישראל במיטבו", מסכם האבא אחוז ההתרגשות.

צפו בתיעוד המרגש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר