צפו ב"המבקר"

הלהקה שמלווה את גדולי הזמר בראיון • צפו

להקת 'טריווקאל' על שלושת חבריה, שמלווה בין היתר את יעקב שוואקי בהופעותיו כלהקת הליווי שלו, בראיון באולפני 'כיכר השבת' ולסיום גם ביצוע ווקאלי שלהם בלייב (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

להקת 'טריווקאל' בהובלתו המוזיקלית של ילד הפלא לשעבר, חבר להקת ה'קינדרלעך', הזמר והיוצר אבישי רוזן, יחד עם שני חבריו אורעד כץ, אף הוא ילד פלא בעברו ושלומי בן דוד שהגיע דווקא מתוך עולם החזנות הספרדי.

השלושה פרצו בשנה האחרונה עם מספר קאברים ווקאליים וליוו את כוכב הזמר היהודי, יעקב שוואקי, בהופעתו הגדולה האחרונה בישראל ב'ארנה', כלהקת הליווי שלו.

רוזן שהוציא בעבר שני אלבומי סולו כנער פלא, מסביר כי החזרה לעבודה משותפת עם חברים נוספים לצד קריירת הסולו שלו היא בעצם סגירת מעגל, "התחלתי את הקריירה כחלק מלהקה, בקינדרלעך ואני עכשיו נהנה לעשות זה שוב יחד עם חברים שאוהבים מוזיקה וכיף לי לשיר איתם".

הם מסבירים, כי הבחירה להיות להקת ליווי של זמרים היא בעיקר בשל הרצון לצבור ניסיון על הבמות הגדולות, "אנחנו בהחלט חושבים על הופעות עצמאיות כלהקה, אבל לא כל יום יוצא לנו להופיע מול אלפי אנשים ועוד עם זמר כמו יעקב שוואקי, שאפשר ללמוד ממנו כל כך הרבה על איך להופיע".

הם מסבירים מדוע בחרו להיות רק שלושה וכיצד דווקא ההרכב הקולי הקטן יחסית להרכבים קוליים אחרים הוא היתרון הייחודי שלהם. אבישי רוזן מדגים את השימוש ב'קולן' ומסביר את חשיבותו במיוחד בעיבודים של טריווקאל. ולסיום, ביצוע ווקאלי לייב של "טוב להודות", בלחנו הנודע של יו אייזנשטרק.

צפו בראיון המלא:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר