צפו בתיעוד

משעשע: תלמידים העניקו סוס למורה הדתי

התלמידים החליטו להעניק מתנה יצירתית במיוחד לורה אהוב: סוס • "זה היה החלום שלו ורצינו להגשים לו את החלום כמו שהגשים את החלומות שלנו", הסבירו • צפו בתיעוד (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

אביחי תנעמי, מורה במרכז התורני טכנולוגי נחלים חינך את כיתה י"ב בשנתיים האחרונות. כעת, קיבל מהם מתנה יצירתית לסוף השנה: סוס.

לפני כחצי שנה, באחד מהשיחות האישיות עם אחד מהתלמידים, הוא ציין שיש לו חלום שיהיה לו סוס. שאר תלמידי הכיתה שמעו זאת והחליטו כי בסיום השנה, בתור מתנת פרידה הם יקנו לו סוס. השבוע, הגיעו התלמידים לביתו של המורה המופתע והגישו לו את המתנה.

המחנך אביחי תנעמי, סיפר: "זה מאוד מרגש לראות תלמידים שמוכנים להשקיע הרבה מאוד כסף כדי להכיר תודה על המאמץ החינוכי שנעשה איתם. זה דבר לא מובן מאליו בכלל. זה מהלך מנהיגותי של חלק מהתלמידים שהבין שזה מה שישמח אותי. זה מרגש עד כדי דמעות".

אוראל בהגלי, תלמידו של אביחי סיפר: "בחרנו לקנות למורה שלנו סוס כי הוא המורה הכי טוב בעולם, השקיע בנו בצורה הכי טובה שאפשר. חוץ מזה זה היה החלום שלו ורצינו להגשים לו את החלום כמו שהגשים את החלומות שלנו. הסתובבנו במשך כמה ימים בכמה מקומות בארץ כדי לחפש משהו שיתאים לו, אחד מהתלמידים מבין בסוסים וידע להגיד לנו בדיוק מה אנחנו צריכים".

"כשמצאנו, סידרנו הובלה עד לבית שלו והגענו יחד עם הסוס. המורה אביחי היה בהלם על סף דמעות היה בטוח שהוא חולם. הוא אמר שכל השנה הוא מדבר ומדבר איתנו ובפעם הראשונה אין לו מה לומר. אחלה מורה שבעולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר