'סוגרים שבוע' • צפו

אסונות הקורונה, הקרע בעם, המתח בצפון והגירוש מהגוש

הפרופסור ואיש הציבור החרדי על הנגיף; המפקד הצבאי של ההתנתקות, 15 שנה אחרי; ראש המוסד לשעבר על האיומים על חייו של ראש הממשלה והמתיחות בצפון; השר לשירותי דת בראיון ראשון (TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה. ניהול אולפן: אריאל ליבא, יוחנן בלייך וזאבי רוזנברג )

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "סוגרים שבוע" - המוגשת ביום חמישי מדי שבוע, על ידי ישי כהן.

האורחים במשדר

מגפת הקורונה: פרופסור יהודה אדלר, דיקן הפקולטה לבריאות במרכז האקדמי למשפט ולעסקים רמת גן, מזהיר: איבדנו שליטה על המגפה, ומשרד הבריאות משותק. וגם: ההסתה נגד החרדים והתנהלות בית החולים 'שיבא' בתל השומר מול המגזר החרדי.

ראש המוסד לשעבר, אלוף (במיל') דני יתום, על המתיחות בגבול הצפוני והעימות עם מחבלי חיזבאללה, ההפגנות וההסתה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו והמאבק בנגיף הקורונה.

השר לשירותי דת יעקב אביטן, בראיון ראשון: הרגע בו נודע לו כי יתמנה לתפקיד, השאיפות לחזור לרבנות ותכניותיו למינויי רבני ערים ודיינים. וגם: סאגת המשך כהונת רבה האשכנזי של ירושלים הרב אריה שטרן.

15 שנה ליציאה מגוש קטיף: המפקד הצבאי על ביצוע תכנית ההתנתקות, אלוף (מיל') גרשון הכהן, בן הציונות הדתית, מתארח באולפן, חוזר לימים הקשים ומסביר מדוע אינו מתחרט למרות ש"הפינוי עצמו היה טעות", כדבריו.

התפשטות הנגיף בציבור החרדי, והאלימות נגד מפגינים מהמגזר - לעומת ההכלה בציבור החילוני: סגן ראש עיריית ירושלים, יוסי דייטש, זועם בראיון על צביעות התקשורת והאכיפה המשטרתית הבררנית.

'סוגרים שבוע עם ישי כהן', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב'כיכר השבת'. מפיק: איציק אוחנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר