"גבול חכם וקטלני"

מתיחות בצפון? הרמטכ"ל הגיע לסיור בדרום

הרמטכ"ל אביב כוכבי ירד היום לאוגדת עזה. בסיור המבצעי נפגש עם אלוף פיקוד הדרום, האלוף הרצי הלוי, עם מפקד אוגדת עזה, תא"ל אליעזר טולדנו, ומפקדים נוספים (חדשות)

הרמטכ"ל בסיור בדרום (צילום: דובר צה"ל)

ראש המטה הכללי, רא"ל אביב כוכבי סייר היום (רביעי) באוגדת עזה. בסיור המבצעי נפגש עם מאלוף פיקוד הדרום, האלוף הרצי הלוי, עם מפקד אוגדת עזה, תא"ל אליעזר טולדנו, ועם מפקדים נוספים שהיו בשטח.

במהלך הסיור, הוצגה לרמטכ"ל כוכבי תצוגה של פרויקט 'גבול חכם וקטלני' במרחב החטיבה הצפונית בעזה, שמביא לידי ביטוי יכולות מבצעיות, טכנולוגיות ומודיעיניות לשיפור ההגנה הרב-מימדית בגזרה.

כמו כן, התקיימה הערכת מצב ועל פי הדיווח, הרמטכ"ל הביע הערכתו למפקדים וללוחמים בגזרת עזה על עבודתם לביטחון האזור.

כזכור אתמול התקיים דיון, בהשתתפות ראש הממשלה, הרמטכ"ל אביב כוכבי, אלוף פיקוד הצפון, ראש אמ"ן, ראש אגף מבצעים ובכירים נוספים, בתום הדיון אמר נתניהו: "הפעולה אתמול הייתה חשובה, כי היא מנעה חדירה לשטחנו".

נתניהו: "אני מציע לחיזבאללה: אל תנסו את מדינת ישראל" (לע"מ)

"כל מה שמתרחש כרגע", הוסיף ראש הממשלה, "זו תוצאה של ניסיון להתבסס צבאית באזורנו על ידי איראן וגרורותיה בלבנון. נסראללה משרת את האינטרס האיראני הזה, על חשבון מדינת לבנון".

בשלב זה איים נתניהו: "אני לא מציע למישהו לנסות את צה"ל או את מדינת ישראל. אנחנו נחושים להגן על עצמנו. אני מתרשם שצה"ל ערוך היטב לקראת כל תרחיש אפשרי".

"אנחנו ממשיכים לפעול כדי לסכל את ההתבססות הצבאית האיראנית באזורנו, נעשה כל מה שצריך כדי להגן על עצמנו ואני מציע לחיזבאללה לקחת בחשבון את העובדה הפשוטה הזאת: ישראל ערוכה לכל תרחיש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר