"תקופה מאתגרת"

ישי ריבו הודיע כי הוא חולה בנגיף הקורונה

"להיות חיובי לקורונה ושלילי כלפי השיח ברשתות", כתב ישי ריבו בפוסט אישי בו חשף כי הוא חולה בנגיף הקורונה, וריגש בקריאה לשמור ולא להוסיף שנאה ברשתות בימים אלו (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
ישי ריבו, חולה בקורונה (צילום: יח"צ)

הזמר והיוצר ישי ריבו, חשף היום (רביעי) כי הוא חולה בנגיף הקורונה.

בפוסט שפרסם בפייסבוק שיתף ריבו את התחושות שעולות מהשהייה בבידוד וכתב: "התקופה האחרונה מאתגרת אותי גם בפן האישי בכמה עניינים, כמו להיות חיובי לקורונה ושלילי כלפי השיח ברשתות ובכלל כל הלשון הרע שמועבר בשניות ומשאיר נשמות מצולקות ופגועות לשנים והפירוד שמיום ליום נעשה חריף יותר ומפחיד, זה כבר כבד לי על הלב".

בהמשך דבריו סיפר כי הוא התלבט אם לחשוף לציבור שהוא חולה בקורונה: "השהות כאן נכונה? ואת מי זה משרת את הטוב או את הרע?! אם יש בזה תועלת רבה או חיסרון בהסוואה?! אין לי תשובות אני עדיין שואל את עצמי, אם עצם השיתוף הוא נכון, אבל זהו שהייתי חייב לפרוק. יהי רצון שכבר נדע להתאחד בפירוד הזה".

"ערב ט׳ באב היום בו נחרב פעמיים בית בחירתינו על שנאת חינם - זה אולי זמן לומר די לשנאה וזה זמן להרבות אהבה, לכולם יש טענות וכולם צודקים, אבל אם זה מרחיק אותנו יותר אחד מהשני ואין בזה לקח או קבלה לעתיד אז אנחנו משרתים לא את עצמנו אלא את השנאה והמחלוקת והאמת שקצת נמאס לנו מזה".

לסיום כתב: "תזכרו תמיד שהבחירה בידינו לבחור בין חיבור לחורבן ובין תכלית לכילוי, מקווה שנתראה בקרוב מהמצופה בחינת כל יום אחכה לך כי התגעגעתי מאוד מאוד. צום קל ומועיל ותדעו שכל הלחץ והבילבול שאנחנו עוברים, זה כי אנחנו דור שמועמד לגאולה. אוהב מלא ותשמרו על עצמכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר