עַל-שֶׁבֶר בַּת-עַמִּי

במלונית: ראש הישיבה התאבל עם הבחורים

ראש ישיבת נחלת הלוויים, השוהה במלונית קורונה בירושלים יחד עם חלק מהבחורים, מסר בפניהם הערב שיעור מיוחד לפני אמירת הקינות, ובהמשך התאבלו על החורבן. צפו (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
רה"י מוסר שיחת חיזוק (צילום: אבי טולדאנו )

במלונית הקורונה 'קיסר' בירושלים, שם שוהים חלק מתלמידי ישיבת 'נחלת הלויים', יחד עם ראש הישיבה , הגאון רבי ישראל מאיר וייס, נערך הערב (רביעי), ליל תשעה באב, שיעור מיוחד לפני הקינות.

ראש הישיבה, שכזכור, נדבק בנגיף הקורונה, כפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', שוהה לצד חלק מתלמידיו במלונית הקורונה 'קיסר', ברחוב יפו פינת שרי ישראל בירושלים.

טרם הקינות, מסר ראש הישיבה לבחורי הישיבות במקום שיחת חיזוק לרגל המצב בו הם שרויים ולאחר מכן, אמרו כולם ביחד את הקינות.

כזכור, ישיבת 'נחלת הלויים', ששמרה באדיקות על ההנחיות על פי 'מתווה הקפסולות', הכל פעל כשורה - עד לפני כשלושה שבועות, אז, אחד מרבני הישיבה מסר שיעור בפני תלמידים בעודו חולה קורונה, כשכמובן אינו יודע על כך.

למרות המחיצות מניילון שנקבעו במקום כהפרדה בין הרבנים לתלמידים, "הצליח" הרב להדביק את אחד התלמידים מבני שיעור א', שמצידו הדביק עוד שלושה תלמידים - שניים משיעור א' ואחד משיעור ג'.

עוד נודע ל'כיכר השבת', כי מיד לאחר שדיווח הרב על תסמינים, הוא קיבל הוראה לא להגיע לישיבה, ותלמידי השיעור כולם נכנסו לבידוד.

במקביל, וללא קשר, ראש הישיבה הגאון רבי ישראל מאיר וייס נדבק אף הוא בקורונה, כלאחר שנסע ברכבו של אדם זר שלמפרע התברר כי אחד מבני משפחתו חלה בקורונה.

כאשר הדבר נודע לראש הישיבה, הוא החליט על דעת עצמו להיבדק, ואף יצא חיובי לקורונה, אך בישיבה מציינים כי בחסדי שמים הוא מרגיש טוב ואינו מפתח תסמינים בשלב זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר