האזינו

רועי לביא ודוד ד'אור בדואט מרגש: 'האין היש והנצח'

הזמר החב"די רועי לביא מארח את הטנור הבינלאומי דוד ד'אור לדואט מרגש במיוחד. הלחן והמילים של רועי לביא, ההפקה המוזיקלית של המעבד אייל מזיג (סינגלים וקליפים)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: ליאור לינר, סטילס: שגיא נווה)

"אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם אל ימנע עצמו מן הרחמים"

מילים אלו שנאמרו לפני שנים רבות בשם דוד המלך ועובדו מחדש על ידי רועי לביא מקבלות משמעות חדשה של תקווה בימים טרופים אלו של פחד וחוסר וודאות בצל מגפת הקורונה.

פגישה "מקרית" בין רועי לביא ודוד ד'אור הולידה חברות נפלאה שהבשילה לכדי דואט שנכתב כבר לפני כמה שנים והופק על ידי המפיק אייל מזיג בזמן הסגר בגל הראשון של המגפה, מבלי יכולת להיפגש פנים אל פנים.

דוד ד'אור: "כששמעתי את השיר בפעם הראשונה התרגשתי מאד, הרגשתי שיש בו ערך מוסף שמעלה את המאזין לעולמות רוחניים, אני מרגיש זכות להשתתף בו"

השיר מלווה בקליפ שצולם אצל ד'אור בסטודיו שלו בדרום תל אביב, ד'אור שמאמין שיש קשר בין מוסיקה למכחול, ניסה לבטא את רוח השיר ביצירה אותה הוא מביא לידי ביטוי בצורה אבסטרקטית בקליפ.

רועי לביא: "כשנחשפתי ליכולת הציור המופלאה של דוד הבנתי מיד שאת הקליפ אנחנו נצלם אצלו בסטודיו תוך כדי שהוא מצייר,רק לא תיארתי לעצמי שבסופו של דבר דוד יצייר עליי ממש...".

"האין היש והנצח" הוא השיר האחרון מתוך האלבום הראשון של רועי לביא #בציר_2020 ולמעשה מסכם תקופה של קרוב לעשר שנים מאז עזב רועי את להקת "התבלינים" שהיה ממייסדי הלהקה והכותב והמלחין של שירי הלהקה.

בימים אלו שאין צפי להופעות החליט רועי המתגורר באילת לקחת אחריות על פרנסת משפחתו ומופיע מידי ערב בטיילת של אילת בעידוד עיריית אילת וקורא לכל האומנים שאיבדו את פרנסתם לצאת ולהופיע ברחובות הערים עד שמקבלי ההחלטות בממשלה ישכילו לאפשר את חזרת המופעים כדי לתת לעשרות אלפי עובדי התרבות בישראל את האפשרות לחזור ולהתפרנס בכבוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר