4 זוגות נעליים שכל אישה צריכה, על פי מייגן מרקל

מעורר קנאה. זו ההגדרה לארון הנעליים של מייגן מרקל. אבל עם זאת, הוא גם שומר על קו אחיד, שמאפשר תמרון בין אימהות לנשיות. אז אילו זוגות היא ממליצה שיהיו תמיד בבית? הנה התשובה (אופנה)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ארון הנעליים של מייגן מרקל הוא, בשתי מילים, מעורר קנאה. אבל אם תבחנו לעומק מה היא נועלת, תגלו שהיא נצמדת למספר גזרות מסוימות - מה שמאפשר תמרון, כך שהיא יכולה לעבור בקלות מרדיפה אחר בנה ארצ'י בן השנתיים בחצר ביתם, ליציאה לילית מהודרת עם הנסיך הארי, בעלה. אבל זו גם תזכורת טובה לכך שכשאתן מוצאות פריט לבוש שעובד לכן, עליכן לשמור עליו היטב, לעולם לא לשחרר אותו... ולקנות ממנו זוג אחד בכל צבע.

ובכן, הנה ארבעת זוגות הנעליים שכל אישה חייבת שיהיו בארון שלה, על פי הדוכסית מסאסקס:

1. פיפ טואו על עקבים / סטילטו

מייגן אוהבת עקבים גבוהים - ומסיבה טובה. הם מחמיאים להפליא ומרוממים באופן מילולי כל בגד. אם נעלי עקב של 10-15 ס"מ מכאיבות לכן, קחו זאת בחשבון: זוג שטוח יותר עם שפיץ מחודד בחזית ועקב דק יגרום לעקב להיראות גבוה יותר ממה שהוא באמת.

אה, ולא חשבתן שנשאיר אתכן בלי הסבר, אז הנה: פיפ טוטו = עם פתח קדמי וסטילטו = עקב ארוך וצר.

2. כפכפים שטוחים

כפכפים (ולא, הם לא נעלי בית) איכותיים הם דרך נהדרת להשלים באופן מיידי כל אאוטפיט קז'ואלי, מבלי לוותר על נוחיות. הם מגיעים בהמון צבעים, חומרים וגזרות, אבל אי אפשר לטעות עם זוג בסיסי שחור מעור.

3. סניקרס לבנות

גם כשהדוכסית הולכת על מראה לא מחייב, יש לה המון סטייל. שלבו את הסניקרס הלבנות שלכן עם כל דבר, החל מג'ינס וחולצת טי, עובר בחצאיות מידי בשלל סגנונות ועד שמלות חולצה - רק וודאו שהן יהיו ללא רבב.

4. מגפיים על עקב

פיפ טואו מחודדות וכפכפים סגורים ישמשו אתכן היטב בסתיו, באביב ובקיץ. אבל בעת בוא בחורף, החליפו אותם במגפיים מוגבהים. לא משנה כמה גבוה העקב, הם תמיד יראו אלגנטיים מתחת לשמלה או חצאית ויקפיצו לכן את הלוק בכמה וכמה דרגות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית