האכיפה באילת

בקו הפרדה: רכב עוקף אופנוע משטרה • צפו

בכביש 90, רכב פרטי עקף בקו הפרדה רצוף אופנוע משטרתי, הרכב נתפס ע"י האופנוע. כל זאת קרה במסגרת האכיפה המוגברת של המשטרה בכבישי הדרום. צפו בתיעוד (משטרה)

העקיפה המסוכנת (צילום: דוברות המשטרה)

בכביש 90, רכב פרטי עקף בקו הפרדה רצוף אופנוע משטרתי, הרכב נתפס ע"י האופנוע. כל זאת קרה במסגרת האכיפה המוגברת של המשטרה בכבישי הדרום.

לאור המבלים הרבים הפוקדים את אילת בחודשי הקיץ, משטרת ישראל החליטה להגביר את האכיפה באזור העיר אילת, שימנע עבירות מסוכנות ובריונות בכביש.

כוחות המשטרה נפרסו בהתאם לעבירות המאפיינות את הכבישים הללו, במטרה להגביר את סיכויי מבצעי העבירות להיתפס ובכך למנוע תאונות דרכים .

במהלך האכיפה נרשמו 88 דו"חות תנועה ונאכפו עבירות של עקיפות בקו הפרדה רצוף, עקיפות בדרך לא פנויה, עבירות התקני ריסון (חגורות בטיחות וכסאות בטיחות). בנוסף נתפסו גם נהגים שעשו שימוש בטלפון הנייד תוך כדי נהיגה, וכן נקלטו במכשיר הממל"ז נוהגים במהירות מופרזת.

להלן עיקר העבירות שנאכפו: 2 דו"חות נרשמו לנהגים שנסעו מעל המהירות המותרת. נרשמו 14 דו"חות בגין השימוש בנייד בזמן נהיגה. 9 דו"חות נרשמו לנהגים שחצו קו הפרדה רציף או שנסעו על שטח הפרדה. נהג אחד נתפס ללא מלווה עפ"י חוק.

17 דו"חות נרשמו בגין עבירת התקני ריסון. 2 רישיונות נהיגה נפסלו ל-30 ימים בגין עבירות חמורות. 3 כלי רכב הורדו מהכביש בגין ליקויי בטיחות ותקינות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר