"לא גרמתי נזק"

לאחר חודש: הרבי מברדיטשוב עוכב לחקירה

הרב אהרן בוימל, נחקר בשעה זו במשטרת ישראל בגין כלך שגרם נזק לרכוש משטרתי בעת מעצרו. לפני כחודש, הכחיש הרב בוימל ל'כיכר', כי הוא גרם את הזנק לרכוש (חדשות בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הרב בוימל בעת מעצרו ברמות (צילום: הרשתות החברתיות)

לאחר חודש, שהרב אהרן בוימל, המכונה הרבי מברדיטשוב, נדרש לחקירה, היום (ראשון), המשטרה הצליחה להביא אותו לחקירה בתחנת לב הבירה בירושלים.

כזכור, לפני כחודש, שוטרים עצרו את הרב בוימל בקניון רמות בירושלים, בגין כך שלא עטה על עצמו מסכה כמתחייב בחוק.

על פי החשד, לאחר שנכנס לניידת ושוחרר, לקח הרב בוימל את הטאבלט המשטרתי וזרק אותו מהגשר, והטאבלט התרסק, מאז, למרות שהוא נדרש לחקירה הוא לא התייצב, הרב בוימל הכחיש בזמנו, בשיחה עם 'כיכר השבת', שהוא גנב את הטאבלט.

הרב בוימל, היום, בשעה 14 אחה"צ (מתוך הסטטוס של הרב בוימל)

היום, השוטרים עצרו אותו והוא נלקח לחקירה שבסיומה יוחלט האם להאריך את מעצרו או לשחרר אותו.

יצוין, כי במעצר שהופץ בהרחבה ברשתות החברתיות, נראה הרב אהרון בוימל, כשהוא מתחנן לחמלה מהשוטרים שעצרו אותו, לאחר שלטענתם, סירב לעטות מסכה.

הרב בוימל, התחנן לשוטרים כי הוא חולה סכרת ושיזמינו לו אמבולנס, אך הם המשיכו לאזוק אותו באזיקים, שלטענתו גרמו לו לפצעים ולכאבים ביד.

לאחר מכן, המשטרה שחררה את הרב בוימל, ולטענתם, הוא לקח את הטאבלט המשטרתי וניפץ אותו על כביש רמות. בשל כך, הוא נקרא לחקירה במשטרה.

המעצר של הרב בוימל בקניון רמות (צילום: א. כהן, על פי סעיף 27א)

בשיחה עם 'כיכר השבת', הסביר הרבי מברדיטשוב: "זומנתי לחקירה, אך לא יכולתי לבוא, בשל כך שהלכתי לבית החולים שיטפלו בי אחרי המעצר הנוראי שנאלצתי לעבור. אז מה המשטרה עושה? מתחילה להטריד את בני משפחתי".

לדבריו: "המשטרה החלה לרדוף אותו כביכול הוא מחבל, הם הגיעו אמש לביתו בשעה 2 בלילה והחלו לדפוק באלימות על הדלתות, כשראו שאני לא נמצא בבית, חזרו עוד פעם ועוד פעם וגרמו טראומות בלתי נתפסות לילדי".

"השיא היה, כאשר אחת השוטרות החלה להתעמת עם אשתי שנמצאת לקראת סוף הריונה, לא יודע מה בדיוק קרה, אך אני מצאתי את אשתי מאושפזת בבית החולים, אחרי שהשוטרת הפליאה בה את מכותיה".

"מה נהיה מאיתנו", תהה הרב בוימל בקול, "כך אמורה להתנהג משטרת ישראל? כאשר אזרחים הגונים רואים אותה, הם רועדים מפחד ונאלצים לעבור לצד השני, כדי לא לפגוש בהם? זה סדום ועמורה פה".

"נכון לעכשיו, הם ממשיכים לטעון שגנבתי את הטאבלט המשטרתי מהניידת, בו בזמן שלא הייתי בכלל בניידת אלא באמבולנס, וראיתי את זה מונח ברחוב, רדפתי אחריהם, כדי להביא להם את זה וזה החליק מהיד, כעת הם רוצים לתת לי שבועיים מעצר".

"אני מקווה", אומר הרב בוימל, "כי ברכתו של מרן הגר"ח קנייבסקי שהבטיח שאשתי תעבור את הלידה בשלום ותלד ילד בריא - תתקיים, ושהכל יעבור בשלום".

מטעם משטרת ישראל נמסר בתגובה לטענות: "אם הרב בוימל כך מרגיש - שנעשה לו עוול, הוא מוזמן להגיש תלונה במחלקה לחקירות שוטרים".

סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר