קונפליקט הזוי:

אם ל-13 ילדים נמנעת מניתוח קריטי בשל קושי כלכלי חמור

רובינו מכירים את הקלישאה הרווחת "לא הכל זה כסף, העיקר הבריאות..." אבל אצל משפחת היימליך המשפט הזה נאמר בסימן שאלה שמותיר אחריו 13 ילדים מפוחדים לגורל של אמא (חרדים, מקודם)

הכל התחיל בנפילה פשוטה באמצע הרחוב - הגברת היימליך (צילום: באדיבות המצלם)

הכל התחיל בנפילה פשוטה באמצע הרחוב, מלכה אם ל13 ילדים מצאה את עצמה שרועה על המדרכה בלא יכולת לזוז.

"באינסטינקט ראשוני הניסיתי לקום ולחפות על חוסר הנעימות אבל אז הבנתי שמשהו נורא קרה לי" מתארת מלכה. "אני מאובחנת עם 3 שברים בכף הרגל וסכנה ממשית לפגיעה בהליכה. הרגל צריכה ניתוח פרטי דחוף שעולה עשרות אלפי שקלים ואין לנו שום אפשרות לממן אותו, הילדים הקטנים מסתכלים על הכיסא גלגלים ושואלים מתי אוכל לעמוד חזרה על הרגליים, אבל אין לי מה לענות להם"

לתרומה דחופה הקליקו כאן>>>

משפחת היימליך מתגוררת בירושלים ומגדלת משפחה ברוכת ילדים. מלכה (46) מנהלת משפחתון מצליח ויהושוע עובד כמזכיר בוועד הכשרות של העדה החרדית במשך מרבית שעת היום.

משפחת היימליך מתגוררת בירושלים ומגדלת משפחה ברוכת ילדים

למרות ההתמודדות המורכבת שכרוכה בגידול 13 ילדים מעולם לא פנתה המשפחה לעזרה והצליחה להתפרנס מעמל כפיים ולסגור את החודש בדוחק. לפני כתקופה ארסו ההורים בן ובת והחתונות אמורות להתקיים אחרי החגים בהפרש של חודש אחד בלבד.

מעולם לא פנתה המשפחה לעזרה והצליחה להתפרנס מעמל כפיים

"כולם שואלים אם אני יספיק להתאושש מהניתוח לפני החתונות, ואני שותקת וחושבת איך נוכל לחתן את הילדים כשהפסקתי לעבוד ואנחנו לא מצליחים לרכוש מוצרי בסיס ומחיה ביומיום" אומרת מלכה בעצב.

בשיחה שנערכה עם מנתח בכיר בבית החולים הדסה הר הצופים עולה כי כל יום שעובר הוא קריטי עבור סיכויי ההחלמה ומטיל בספק את היכולת של מלכה לחזור ללכת על 2 רגליים.

לתרומה דחופה הקליקו כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר